Aviseringar
Rensa alla

Uppför mig som en idiot runt killar som jag gillar.


Ämnesstartare

Ja, som rubriken säger..
jag vet helt seriöst inte vad som händer med mig, men ibland uppför jag mig som en jävla idiot och är på som fan. Jag hatar det med mig själv. Har kanske nåt med att jag har noll självförtroende what so ever. Men det är pinsamt. T.o.m min bästa vän påpekade det, och sa att jag måste lugna ner mig, och sluta vara så orolig. Det hände senast igår. Då var jag både sur och dum. Asså, det skrämmer ju typ bort folk.

Haha, vad gör man för att "bota" det? Sjukt pinsamt och jobbigt...[shake]


   
Citera
Ämnesstartare

normalt mänskligt beteende! du får väll koncentrera dej eller vad man ska säga när du är runt såna. går nog över ju mera du är med den personen .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo, sant.. Får väl försöka göra det antar jag. Det va inte så lätt att styra heller.. känner mig jätte dum. haha 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Christie14:

Det va inte så lätt att styra heller.. känner mig jätte dum.

jag vet hur sånt är! antingen blir jag super konstig, eller så säger jag inte ett piss!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YaBasta:

jag vet hur sånt är! antingen blir jag super konstig, eller så säger jag inte ett piss!

Samma här, fast ingen av oss sa något på en stund, och det gjorde mig galen, så jag började prata om massa random saker. Människor är konstiga varelser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Christie14:

å jag började prata om massa random saker

men det låter ju som vanlig nerovsitet och att det blir en obekväm stämning.
och om personen störde sej på det, så låter det som en stropp!

Christie14:

Människor är konstiga varelser.

oooooooja! men tro mej finns konstigare saker folk har gjort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YaBasta:

men det låter ju som vanlig nerovsitet och att det blir en obekväm stämning.
och om personen störde sej på det, så låter det som en stropp!

Jag vet inte om han störde sig på det, han är svår att läsa. Sen har jag svårt för att lita på om han talar sanning också. (har svårt för att lita på folk. hehe)
Så det slutade väl med att man omvandlade nervositeten till att strula lite, för att undvika den dära konstiga stämningen. Heho.
Nu är han dock ännu konstigare, lite dryg sådär. Jag tror det värsta med en gång. Typiskt mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Christie14:

Nu är han dock ännu konstigare

konfrontera honom! fråga vad han tycker om "situationen".
man ska inte låta sej bli utnyttjad av någon! kvittar hur mycket man gillar personen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YaBasta:

konfrontera honom! fråga vad han tycker om "situationen".
man ska inte låta sej bli utnyttjad av någon! kvittar hur mycket man gillar personen.

Jag är konfrontations rädd också, så det kommer bli ett problem.
Igår verkade han inte konstig alls, men antar att det alltid är dagen efter som man inser att man har gjort något man ångrar. För hans del.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror jag har varit med om en sådan tjej en gång... Helt sjukt! [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jadu, jag är likadan tror jag.
eller i alla fall runt personer som gillar mig men som jag själv är lite osäker på haha.
asså jag blir typ full på en folköl då känns det som. eller jag börjar bete mig som om jag är full.. och jag spelar inte.. eller i alla fall inte medvetet. åh VARFÖR?!??!?!?!?!
🙁


   
SvaraCitera

Christie14:

Så det slutade väl med att man omvandlade nervositeten till att strula lite, för att undvika den dära konstiga stämningen. Heho.

Haha, way to go. Intimitet är enligt mig bäst när man redan är bekväm med en person, inte för att bli bekväm med den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Im not a lemon:

Haha, way to go. Intimitet är enligt mig bäst när man redan är bekväm med en person, inte för att bli bekväm med den.

Haha, jag är ju bekväm med honom annars, men stämningen blev så konstig på något sätt.. Det var väl ett desperat agerande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Christie14:

Haha, vad gör man för att "bota" det?

bara vara med killar du ogillar, kanske?[confused]


   
SvaraCitera

Samma här

Skrämmer bort tjejerna ;/


   
SvaraCitera