Aviseringar
Rensa alla

Upphetsande ord under sex


Ämnesstartare

BLODÅDRA:

fan du var före 🙁

Idoufe:

höll på att skriva 1 trollinlägg, valde att skippa.

undrar om inte hon var före egentligen


   
SvaraCitera

Jag brukar alltid få panik för jag tycker det är skitjobbigt om jag måste säga något. Det är helt OK om han säger något men om han riktar det till en fråga så dör jag inombords.

"Är det skönt?"
"Gillar du det såhär?"
"Vart vill du jag ska komma? *stönstön*"
"Säg att du vill bli knullad" osv osv

De första, ärdetskönt-frågorna är ju bra men lär er kroppspråk istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet inte om vissa har lässvårigheter...
Men själva tråden handlade om vad TJEJER ska säga till sina killar.. och inte vad killar säger till oss..
Så.. Gör OM Gör RÄTT...[y]


   
SvaraCitera

MissDivine:

svarade du honom med något?

jag är ärlig och säger som det är.. så vi ändrade ställning och det blev mycket bättre [cute]

BLODÅDRA:

haha säger han det?

de flesta killar verkar ju tända sjukt mycket på att ha ett finger i rumpan, har hört:

"älskar när du är inne med ett finger" [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

"Vart vill du jag ska komma? *stönstön*"

[cry] så hemskt, jag gråter, kan folk ens ta de orden i sin mun, jag avlider

"åh älskling sperma över brösten stimulerar verkligen min g-punkt... mmmmm munnen ja jag vill dricka din härliga snoppjuice"

🙁


   
SvaraCitera

MissDivine:

Jag vet inte om vissa har lässvårigheter...
Men själva tråden handlade om vad TJEJER ska säga till sina killar.. och inte vad killar säger till oss..
Så.. Gör OM Gör RÄTT...[y]

Du skriver ju om att din KILLE SÄGER saker under sex och att du INTE SÄGER för att du får hjärnstillestånd. Det kanske är du som har svårigheter att formulera dig rätt.


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

[cry] så hemskt, jag gråter, kan folk ens ta de orden i sin mun, jag avlider

"åh älskling sperma över brösten stimulerar verkligen min g-punkt... mmmmm munnen ja jag vill dricka din härliga snoppjuice"

Hahaha. Jag har faktiskt hört frågan tvåtre gånger och inte svarat någon gång. Tycker han borde fatta själv att han gärna får komma på sig själv helst av allt.


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

"Vart vill du jag ska komma? *stönstön*"

varför frågar han ens? ska jag också börja fråga killen när vi ligger..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

Du skriver ju om att din KILLE SÄGER saker under sex och att du INTE SÄGER för att du får hjärnstillestånd. Det kanske är du som har svårigheter att formulera dig rätt.

MissDivine:

Under sex säger han ibland lite upphetsande ord/fraser (som jag går igång på) och jag får hjärnstillestånd och kan inte säga något tillbaka mer än visa hur mkt jag njuter..
Hur gör ni andra tjejer?
Vad säger ni till era killar under själva akten?

Så jag undrar vad VI tjejer säger och svarar våra killar under sex[y]


   
SvaraCitera

Ingemarsdotter:

varför frågar han ens? ska jag också börja fråga killen när vi ligger..

Ett alternativ till att han frågar kan vara att han vill vara lite kinky i en hård sexakt (detta när de inte har känt mig särskilt väl). Ett annat kan vara att han måste dra sig ur innan han kommer så att han inte kommer i mig. Eller så vill han prova på något nytt för att vara superman.


   
SvaraCitera

MissDivine:

Så jag undrar vad VI tjejer säger och svarar våra killar under sex[y]

MissDivine:

Hur gör ni andra tjejer?

Och även hur vi andra tjejer gör? Hmm, gör vadnärhur? Jo, med tanke på utläggningen innan dina frågor så kanske man kopplar frågan; hur gör ni när era killar säga dirty saker till er?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ofta det är sexigt att prata när man har sex : s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag pratar bara under sex om det rör sig om direkta önskemål, om personen gör mig illa eller möjligen om det är rollspelsrelaterat. Att påpeka att personen jag tänder på någon medan jag har sex med denne känns mest överflödigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

Hahaha. Jag har faktiskt hört frågan tvåtre gånger och inte svarat någon gång. Tycker han borde fatta själv att han gärna får komma på sig själv helst av allt.

[cry] och så menar folk att porr inte alls förstör synen på sex och kvinnor


   
SvaraCitera
blum
 blum

enda jag brukar kunna få ur mig är åh gud. GUD. varför säger jag det? måste sluta


   
SvaraCitera