Aviseringar
Rensa alla

uppmärksamma mitt bajs, tack



   
Citera
Ämnesstartare

hampie, erkänn att du har saknat att låsa mina trådar 😀
SIEG SMAJL!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh nej ska du börja spamma trådar nu igen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Box:

åh nej ska du börja spamma trådar nu igen?

Vi får se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shrimpy_:

Vi får se

Å andra sidan så får du gärna börja spamma, UM är broken, du kommer enbart vara en droppe i havet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Box:

Å andra sidan så får du gärna börja spamma, UM är broken, du kommer enbart vara en droppe i havet.

Fan, jag saknar den gamla goda tiden då man kunde göra trådar som "blattar som snattar", "blattar som skrattar", "blattar som fattar" osv och få credz för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shrimpy_:

Fan, jag saknar den gamla goda tiden då man kunde göra trådar som "blattar som snattar", "blattar som skrattar", "blattar som fattar" osv och få credz för det.

Njaa du kan fortfarande göra en "jävla blattar" tråd nu men något annat går inte.

Ja den gamla tiden var bättre, folk man kände igen osv. Ninjor vs pirater sen terrorister, star wars osv.

Nu dyker det upp random folk hela tiden och allt handlar om forumlekar.

Dom enda man känner igen nu för tiden var dom riktigt tråkiga själslösa människorna som var eller har nu blivit moderatorer... typ aristoteles... världens tråkigaste person.

Det är faktiskt lättare att prata med folk via troll, ja trollar på den hära sidan ibland och ja får citat hela tiden på trollet utan att göra något, det visar ju att folk är hjärndöda och inte vill ha seriösa diskutioner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fy fan =(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bajsa poå mig, snälla? [crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JuanJuanito:

bajsa poå mig, snälla? [crazy][crazy]

Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Box:

Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajs

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmumma


   
SvaraCitera

najs


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera