Aviseringar
Rensa alla

upprättelse............................. [cry]


Ämnesstartare

jag gjorde ngt dumt igår på nattbussen [sad]

fet%fulmops_92 från högstadiet fick upprättelse [sad] men på ett sätt som får mig att slå mig själv

efter camilla gått av bussen så började en snubbe som jag varit kär i under högstadiet att ragga på mig, som även känner min bror. blev arg redan när han kom in i bussen.
han kände ej igen mig

jag sa "du vet att jag är * lillesyrra, va?" och då sa han att han inte skulle ragga mer för jag var "off limit".

då hände de
hemska
jag frågade vad som hade hänt med honom, "du var ju attraktiv förut men nu är du ju.... inte det"
och saker i samma stil och han hade inget svar på dessa frågor förutom liten kaxighet[sad]
han har verkligen blivit trashigare.

kanske var det bra? för han behandlar kvinnor lite dumt. det var 1 tjey som han kände där inne där han gick fram å sa "hej, jag vill knulla med dig" till exmepel. [sad]

ska kutta mig sj


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

gott med bakisångest


   
SvaraCitera

håll dig borta från honom bara lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alexthepope:

håll dig borta från honom bara lol

jag kan ha sårat honom. ingen förtjänar det. jag är dessutom liksom random [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hatar högstadiepersoner, tvi...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åhh kan vi dela fylleångesten med varann??? blir så mycket lättare då[sad][love]


   
SvaraCitera

mopsen:

jag kan ha sårat honom

jag tror han vet vad du menade. dessutom tkr jag han ska få höra vad folk tkr om han nu behandlar kvinnor dåligt. om ingen säger att det är fel eller att han är på fel väg i livet kmr han inte göra nått åt de.
Inget fel med att va random [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

kanske var det bra?

Låter inte som att du borde må dåligt över det.


   
SvaraCitera

Tycker du gjorde helt rätt 😀


   
SvaraCitera