Aviseringar
Rensa alla

Upprörd av porr?


Ämnesstartare

misfits:

Fast man fantiserar ju som sagt ofta inte om personerna i sig, utan snarare om det som händer i filmen. Sen kan nog ingen påstå att de alltid till 100% fantiserar om sin parnter. Det skulle kännas skumt om någon gjorde det.

Nej, men samtidigt säger du aldrig när du har sex med din partner typ, "åh, knulla mig hårdare Johnny Depp". Alltså, det blir så uppenbart när man tittar på porr att man tänker på någon annan eller vill ha något som den andre inte kan erbjuda. Sen tror jag inte alla människor är så naiva att de tror att de finns något sådant som 100% monogami. Folk tänker på andra, var'e sig man är nykär eller knullat i femton år, så är det ju.

En till grej, jag vet inte vilken porr du tittat på, men när jag tittar på porr(för jag är nu singel) så tänker inte jag på någon tjej jag träffade ute igår eller knullade förra veckan. Jag tänker på bruden jag ser. Sen är det klart det finns fantasiaspekter också, men då kan man ju fan hålla sig till noveller.


   
SvaraCitera

Fattar inte riktigt grejen med det jag heller.


   
SvaraCitera

Ptja, så länge man håller sig till fantasin så är det väl chill?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jnybom:

En till grej, jag vet inte vilken porr du tittat på, men när jag tittar på porr(för jag är nu singel) så tänker inte jag på någon tjej jag träffade ute igår eller knullade förra veckan. Jag tänker på bruden jag ser.

Har du tittat på hur killarna i porr ser ut eller? ;p Då förstår du säkert att jag mest tänder på situationen.

jnybom:

Alltså, det blir så uppenbart när man tittar på porr att man tänker på någon annan eller vill ha något som den andre inte kan erbjuda

Det är mycket möjligt, men det är fortfarande ingenting att bli upprörd över. Om vi atr ett exempel: Killen vill jättegärna ha bondagesex, men bruden gillar inte sånt. Då tycker jag inte det är fel om killen tittar på bondageporr för att få tillfredsställa den biten. Han lär knappast göra det när tjejen är med och hur skadar det henne då?


   
SvaraCitera

jnybom:

Alltså, det blir så uppenbart när man tittar på porr att man tänker på någon annan eller vill ha något som den andre inte kan erbjuda.

Och du kan inte tänka att vissa ser på porr för de blir upphetsade av synen av sex? Fan majoriteten av porrfilm visar ju bara kuken gå in och ut ur fittan ändå ju. Då kan man ju likagärna fantisera att det är du som spänner på din brud.

Sen behöver alla inte kolla på porr som är helt orealistisk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avatar:

Och du kan inte tänka att vissa ser på porr för de blir upphetsade av synen av sex?

Precis! Jag tror inte att majoriteten tänder på just de trashiga porrbrudarna. Om man inte är under 15 [rolleyes]


   
SvaraCitera

misfits:

Precis! Jag tror inte att majoriteten tänder på de trashiga porrbrudarna. Om man inte är under 15

Vissa är ju as heta och har rätt så realistiskt sex i sina porrfilmer.

Men sen finns det ju porrfilmer med sjukt heta brudar som har helt orealistiskt sex. Dom ska deepthroata och man märker tydligt att de inte gillar det eftersom de hostar och ser ut som de ska spy.

Och sen när de kommer till själva penetreringen sitter de där och stönar medans killen pumpar på i två hundra blås, och emellan stönen kan man höra "aj" och att dom nästan gråter för det gör så ont.

Sådan porr är ju bara löjligt att se på och hur äckligt som helst. Men om man gillar det så...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avatar:

Men sen finns det ju porrfilmer med sjukt heta brudar som har helt orealistiskt sex. Dom ska deepthroata och man märker tydligt att de inte gillar det eftersom de hostar och ser ut som de ska spy.

Avatar:

kan man höra "aj" och att dom nästan gråter för det gör så ont.

Jag och min pojkvän gillar mest sån porr [rolleyes]. Det är mest förnedringen som är grejen antar jag. Men sånt är ju en smaksak.


   
SvaraCitera

misfits:

Jag och min pojkvän gillar mest sån porr . Det är mest förnedringen som är grejen antar jag. Men sånt är ju en smaksak.

nesh fy fan! äckelpäckel är det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avatar:

nesh fy fan! äckelpäckel är det!

Som sagt, smaksak ;p

Hur som helst så var ju inte riktigt det ämnet för tråden, utan snarare svartsjuka!


   
SvaraCitera

misfits:

Om man inte är hemma och partnern är sugen på sex så är ju porr det bästa alternativet?

Kan för fan onanera utan porr, det är klart att man inte vill att den man är tillsammans med kanske till och med älskar ska titta på massa andra? Om man inte är lagd åt det hållet och tycker att det är upphetsande att ha med fler än bara två.


   
SvaraCitera

Plyvert:

Kan för fan onanera utan porr, det är klart att man inte vill att den man är tillsammans med kanske till och med älskar ska titta på massa andra?

Svartsjuk much?


   
SvaraCitera

misfits:

svartsjuka

Indeed. Svartsjuka är en sån relationsdödare.

Jag hade aldrig kunnat vara tillsammans med någon som är svartsjuk över huvud taget, och jag hade aldrig kunnat bli svartsjuk heller.

Svartsjuka måste ha någonting med dåligt självförtroende att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plyvert:

Kan för fan onanera utan porr, det är klart att man inte vill att den man är tillsammans med kanske till och med älskar ska titta på massa andra?

Vissa människor har inte så bra fantasi och kanske upplever onanin bättre med porr? Det har ingenting med kärleken till partnern att göra, utan det är en privat stund man har med sig själv och ingen annan.

Plyvert:

Om man inte är lagd åt det hållet och tycker att det är upphetsande att ha med fler än bara två.

Det behöver väl inte ha med det att göra? Det är klart man kan bli upphetsad av att se en sexscen utan att vilja ha med fler personer i sängen.

Avatar:

Jag hade aldrig kunnat vara tillsammans med någon som är svartsjuk över huvud taget, och jag hade aldrig kunnat bli svartsjuk heller.

Svartsjuka måste ha någonting med dåligt självförtroende att göra.

Oh ja, savrtsjuka bottnar alltid i dålig självkänsla; att man inte räcker till, duger som man är osv. Det har bara med en själv att göra och inte med partnern (så vida svartsjukan verkligen inte har blivit befogad). Men nej, jag skulle heller aldrig kunna vara tillsammans med någon som på något sätt begränsar mig.


   
SvaraCitera

Avatar:

Svartsjuk much?

Jepp


   
SvaraCitera