Aviseringar
Rensa alla

uppror mot reglerna


Ämnesstartare

§16. Ungdomar.se förbehåller sig rätten att ändra och radera vilket meddelande, text, länk eller fil som helst av vilken anledning som helst, med eller utan föregående varning eller information."

"§17. Ungdomar.se förbehåller sig rätten att upphäva din registrering av godtycklig anledning, med eller utan föregående varning eller information. /.../"

de betyder att dom har retten att ge er varningar, bannad er, radera era meddelande om de bara har en orsak och den orsaken kan vara vad som helst. ja blev varnad för att moden trodde ja va ett troll OCH för att ja stavade dåligt. ja kanske stavar dåligt men att ge varning bland annat för de e fel!!

ibland e modsen hårda och styr en diktatur och biland e de tvärt om! kanske dom borde snacka ihop sig i sammarbeta mer!!! ibland varnar de för minsta lilla ibland inte! de e ex ok att diskutera antisemiism här!

har ni blivit varnad för någon löjlig orsak!

här är min varning:

En moderator eller administratör anser att du har gjort dig förtjänt av en varning för dåligt uppförande på Ungdomar.se. Nedan listas de varningar du har fått samt anledningen till varför du har blivit varnad. Har du fått mer än en varning riskerar du att bli avstängd från sidan.

För att diskutera din varning hänvisar vi till den moderator eller administratör som utfärdat din varning.

Du har totalt 2 varningspoäng.

Varning #1
Varningspoäng: 2
http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=283202&page=4#10577626

Sluta tramsa i Forum PLUS och stava ordentligt!
2p

dags att vi på ungdomar.se får säga vad vi tycker! ut med er åsikt å säg vad ni tycker om de hära! de e moderatorer å admins som ska lyssna på oss som e majoriteten! ingen diktatur på ett ungdomsforum tack! ta chansen å säg vad ni tycker!

m33lis:

För ett inlägg som jag skrev här om dagen så fick jag en varning med inga poäng i. Sen nyss så fick jag en varning för SAMMA inlägg med två varningspoäng! Wtf?

Temas:

tycker inte att de e rett att de står i reglerna att mods får ge varningar om dom tycker man ''förtjänar'' det. bara dumt ju! om dom tycker jag förtjänar en varning för att ja stavar dåligt så har dom retten att ge mig den! störtdumt!

paras:

Vi borde få skriva precis vad vi vill tycker jag... lite mer som flashback forum.

Angelize:

Haha, ofta man blir varnad för dålig stavning. Fan vad taskyt


   
Citera
Ämnesstartare

Temas:

Nej, reglerna är bra (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Temas:

de betyder att dom har retten att ge er varningar, bannad er, radera era meddelande om de bara har en orsak och den orsaken kan vara vad som helst.

men shit.....

vi varnar om folk bryter mot reglerna, så svårt att förstå detta eller? [zzz] regelbrott är orsaken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

vi varnar om folk bryter mot reglerna, så svårt att förstå detta eller? regelbrott är orsaken

ja, just därför att det STÅR I REGLERNA att ni får ge varningar om ni ANSER att det e rett, oavsett anledning. ja e bara ett fall av flera bara att inse. att bli varnad om nån tror att man trollar e ok men att bli varnad för att stava dåligt (ja ja vet att ja gör de) e inte rett!


   
SvaraCitera

reglerna är bra, är för diktatur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men gnäll lagom, en tvåa hit eller dit [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ä är en bokstav också, bara så du vet.


   
SvaraCitera

Vi borde få skriva precis vad vi vill tycker jag... lite mer som flashback forum. Men kanske ha en forumdel som heter TABU eller nåt om det skrivs om knark eller pro-ana/bantning/kcal (jag stödjer dock inte pro-ana)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Temas:

ja, just därför att det STÅR I REGLERNA att ni får ge varningar om ni ANSER att det e rett, oavsett anledning

Anledningen = regelbrott fortfarande

Vi följer bara reglerna som vi har fått att följa och varnar folk utefter det.

Hur skulle det se ut på hemsidan om alla fick skriva massa personangrepp mot varandra? Bryta mot regler som vi har i samhället, som t.ex hets mot folkgrupp? m.m, tror du folk skulle vilja vara på ungdomar.se då?

Vi vill att sidan ska vara så seriös som möjligt och att alla känner sig välkomna. Utan regler funkar det inte, utan varningar funkar det inte då vissa inte klarar av hålla sig till reglerna.

Sluta whina nu och acceptera att du har fått en varning av mig, var ju bara 2 ynka poäng.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz] känns som att jag provocerat fram det här.

§16 och §17 behövs. jag tror inte någon moderator någonsin hänvisat till dem för att motivera en varning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Temas:

Ja, ingen diktatur tack! (Du röstade på detta alternativ)

lololol, inför Hierarki istället! Alla kan banna alla! [bigsmile][bigsmile]
Only those with awesome power and determination will survive! [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

paras:

Vi borde få skriva precis vad vi vill tycker jag... lite mer som flashback forum. Men kanske ha en forumdel som heter TABU eller nåt om det skrivs om knark eller pro-ana/bantning/kcal (jag stödjer dock inte pro-ana)

håler med! nästan i allafall! tycker inte att de e rett att de står i reglerna att mods får ge varningar om dom tycker man ''förtjänar'' det. bara dumt ju! om dom tycker jag förtjänar en varning för att ja stavar så har dom retten att ge mig den! störtdumt!

dazed_and_confused:

men gnäll lagom, en tvåa hit eller dit

finns fler på forumet som råkar ut för samma sak så ja jag tenker säja vad ja tycker. tenker inte bara på mej sjelv vettu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Temas:

finns fler på forumet som råkar ut för samma sak så ja jag tenker säja vad ja tycker. tenker inte bara på mej sjelv vettu

Några exempel?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Några exempel?

står quotat i inlägget ett exempel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Temas:

håler

Temas:

rett

Temas:

retten

Temas:

tenker

Temas:

tenker

Temas:

mej

Temas:

sjelv

Sluta misshandla mitt psyke![cry]
Är du 15, och kan inte ens stava till "Mig"... Sadface


   
SvaraCitera