Aviseringar
Rensa alla

Uppsala på nyår


Ämnesstartare

Firar mitt första nyår som snigel på väldans många år, vilket gjort att mina vanliga nyårstradition gått om intet. Nu ska jag och 1 vän fira nyår i Uppsala (inte min bror pga han är en tönt som hatar nyår pga "folk är så jävla glada")

ingen av oss har firat nyår i Uppsala, därför vill jag nu ha era bästa uppsalanyårstips! 

Vilken nation är bäst att fira in det nya året? Alternativt vilken nation har mest feministkillar alternativt minst utbytesstudenter?
Var ska man vara på tolvslaget?
Finns det någon cool vipfest man kan mygla sig in på?


   
Citera
Ämnesstartare

Om ngn som inte sitter på mobilen har lust att citera in typ time eller dazed är det välkommet


   
SvaraCitera

Vet några SD/SDUare som ska ha en fest där. Du kanske är intresserad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:
Vet några SD/SDUare som ska ha en fest där. Du kanske är intresserad?

Är det ett skämt..?


   
SvaraCitera
Exner

Blivande_japan:
Firar mitt första nyår som snigel på väldans många år, vilket gjort att mina vanliga nyårstradition gått om intet. Nu ska jag och 1 vän fira nyår i Uppsala (inte min bror pga han är en tönt som hatar nyår pga "folk är så jävla glada") https://uppsalastudent.com/nationsguiden/show/id/24843-nyarsgask-pa-uplands-nation-w-04-slapp

ingen av oss har firat nyår i Uppsala, därför vill jag nu ha era bästa uppsalanyårstips! 

Vilken nation är bäst att fira in det nya året? Alternativt vilken nation har mest feministkillar alternativt minst utbytesstudenter?
Var ska man vara på tolvslaget?
Finns det någon cool vipfest man kan mygla sig in på?

Ni bör gå på detta släpp:

https://uppsalastudent.com/nationsguiden/show/id/24843-nyarsgask-pa-uplands-nation-w-04-slapp


   
SvaraCitera

Blivande_japan: Är det ett skämt..?

Vad tror du? Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oh, ska kolla, tack!

Exner:

Ni bör gå på detta släpp:

https://uppsalastudent.com/nationsguiden/show/id/24843-nyarsgask-pa-uplands-nation-w-04-slapp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Vad tror du? Hjärta

Jag är väl tillräckligt arisk för att passa in, men väljer att ta det som ett skämt.


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Kalmars har bäst grabbs... har jag hört....


   
SvaraCitera
Exner

PMR:
Kalmars har bäst grabbs... har jag hört....

Kalmar har flest feminister, men få nationer är öppna på nyår.


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Exner:

Kalmar har flest feminister, men få nationer är öppna på nyår.

Mm Ledsen tänkte att det kunde vara viktig info inför ev. framtida besök eheheh 


   
SvaraCitera
Exner

PMR:

Mm Ledsen tänkte att det kunde vara viktig info inför ev. framtida besök eheheh 

 = )

Vi får planera sådant. Westin kan nog lura fram gästleg.


   
SvaraCitera

Blivande_japan: alternativt minst utbytesstudenter?

OK Göbbels


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

OK Göbbels

"Jag är inte rasist, men..."


   
SvaraCitera

Det är väl Upplands respektive V-Dala som gäller ja, när det gäller karlstyg vid sunda vätskor är det nog svårt att säga på en så speciell kväll som nyår.


   
SvaraCitera