Aviseringar
Rensa alla

uppsala reggae festival själv


Ämnesstartare

kan man åka dit själv? jag vill verkligen se sean paul och luciano men inga av mina vänner vill åka. så är dety någon som vill åka med mig?


   
Citera
Ämnesstartare

malta:

kan man åka dit själv? jag vill verkligen se sean paul och luciano men inga av mina vänner vill åka. så är dety någon som vill åka med mig?

jag bor där men..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

malta:

kan man åka dit själv?

Det är fullt möjligt.[y]


   
SvaraCitera

det är fysiskt möjligt, ja 🙂


   
SvaraCitera

malta:

kan man åka dit

lätt där ska krylla av snutar och socialarbetare
http://www.drugnews.se/article.asp?id=4609


   
SvaraCitera

jag var där idag själv, träffade på en hel del trevliga personer, drar dit imorgon med.
Bor 30min från Uptown 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En kompis blev helt förkrossad när hon inte kunde/fick åka pga 18års gränsen. Dock var hon där förra året [cool]


   
SvaraCitera

Cyklade förbi där igår. Tämligen irriterande att de spärrat av alla tänkbara vägar så man får ta en stor omväg runt. Gräsröken låg relativt tung kan jag säga[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åk själv, jag åkte på festival ensam. Hittade en tjej + hennes kompisar att umgås med, stukade knät och spenderade 10 timmar på akutmottagningen, det var nice.


   
SvaraCitera

Husknuten:

Gräsröken låg relativt tung kan jag säga[tard]

Eller inte..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wasabi:

ller inte..

Jag var där hela festivalen och kände CB-lukt både på festivalområdet och campingen. Man undrar ju hur många som blev tagna i år [rolleyes]..


   
SvaraCitera

Reggae är inte min smak, även fst festivalen ligger nära.


   
SvaraCitera

Facepalm:

Man undrar ju hur många som blev tagna i år [rolleyes]

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=232119&page=1 [y]


   
SvaraCitera

Prylbög:

18års

det finns ingen 18 års gräns? du kan åka dit i vilken ålder som helst, bara det att om du är under 16 måste päronen med. 18 ålders gränsen är för drickat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera