Aviseringar
Rensa alla

Uppsala-Täby?


Ämnesstartare

Hej! Nu känner jag mig jävligt dålig som inte orkar ta reda på det här själv, men nu vänder jag mig till er!
Är det någon kunnig person här som vet hur man kan ta sig från Uppsala till Täby på enklaste sätt?
Går det någon direktbuss eller liknande?
Tack på förhand![smile]


   
Citera

upptåget och buss typ


   
SvaraCitera

Tåg till Stockholms centralstation - tunnelbana till Tekniska högskolan - Roslagsbanan från Östra station till Täby centrum.


   
SvaraCitera

Fagerjärn:

Tåg till Stockholms centralstation - tunnelbana till Tekniska högskolan - Roslagsbanan från Östra station till Täby centrum.

lulz,d är min tripp,den närmsta jag vart inom "stadsupplevelse/utflykt" i stan i nyktert tillstånd.En malin special.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fagerjärn:

Tåg till Stockholms centralstation - tunnelbana till Tekniska högskolan - Roslagsbanan från Östra station till Täby centrum.

Det var den enda resvägen som jag kände till, men den är, i mitt tycke, för lång.


   
SvaraCitera

Tözen:

En malin special

Nu vet jag ditt namn. I morgon bitti kommer jag att stå utanför Pressbyrån hållandes en kartongbit varpå det med röd blyerts står skrivet "Hej Malin!".


   
SvaraCitera

Tözen:

lulz,d är min tripp,den närmsta jag vart inom "stadsupplevelse/utflykt" i stan i nyktert tillstånd.En malin special.

du borde va i stan oftare[wink]


   
SvaraCitera

Fagerjärn:

Nu vet jag ditt namn. I morgon bitti kommer jag att stå utanför Pressbyrån hållandes en kartongbit varpå det med röd blyerts står skrivet "Hej Malin!".

ledig imorrn[sad]+jag åker bara så om jag ska åka hem till gbg[sad]


   
SvaraCitera

Tözen:

ledig imorrn+jag åker bara så om jag ska åka hem till gbg

Jag kommer att stå där ändå. Med kartongbiten.


   
SvaraCitera

Fagerjärn:

Jag kommer att stå där ändå. Med kartongbiten.

hoppas du kommer med i metro eller nåt då.


   
SvaraCitera

Tözen:

hoppas du kommer med i metro eller nåt då.

I så fall kommer ju du också med, indirekt. [y]


   
SvaraCitera

Upptåget till upplands väsby. SL-buss: 524 mot Arninge. Den bussen går en gång i halvtimmen hela dagen + att den går på helgerna också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Justified:

Hej! Nu känner jag mig jävligt dålig som inte orkar ta reda på det här själv, men nu vänder jag mig till er!
Är det någon kunnig person här som vet hur man kan ta sig från Uppsala till Täby på enklaste sätt?
Går det någon direktbuss eller liknande?
Tack på förhand!

http://reseplanerare.sl.se/bin/query.exe/sn?seqnr=4&ident=ep.010576213.123672091...

*latmask*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Borgeus:

*latmask*

Jag vet[smile]
Men tack för hjälpen[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Justified:

Jag vet
Men tack för hjälpen

skriv in vilken hålplats, vilken tid du vill åka, och den sköter resten.

*latmask*


   
SvaraCitera