Aviseringar
Rensa alla

uppskattar killar blommor?


Ämnesstartare

Hur överraskar man en kille? Har varit på g med en kille några veckor nu, & det börjar gå lite framåt. Har sovit hos honom ett par gånger, å är hos han då å då. Ska vara bortrest i några dagar nu, & hade velat överraska honom lite när jag kommer hem. Vad hade ni killar sagt om eran tjej kom hem till er med en ros i handen? Hade ni uppskattat det, eller hade ni hellre uppskattat ett 20-pack med nuggets + eran favoritchoklad? & en liten ros på det hihi eller har ni andra förslag, ger honom även ett ligg om det är ett plus 😉


   
Citera
Ämnesetiketter

Ge honom vad du skulle vilja ha 


   
SvaraCitera

Killar är ingen homogen grupp, finns väl många som uppskattar det och många som inte gör det. Handlar om att lära känna personen i fråga, och är man osäker är det väl inte värre än att man chansar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja tänk tjuren Ferdinand 


   
SvaraCitera

Jag hade nog gjort det, men jag vet inte om alla gör det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han borde nog uppskatta det


   
SvaraCitera

Tror att alla skulle uppskatta gesten. Sen om man gillar färgen och lukten på blomman spelar ingen roll


   
SvaraCitera

Champagnemamii: uppskattar killar blommor?

Ändra om topic till... uppskattar du som kille blommor?

Champagnemamii: Vad hade ni killar sagt om eran tjej kom hem till er med en ros i handen? Hade ni uppskattat det, eller hade ni hellre uppskattat ett 20-pack med nuggets + eran favoritchoklad? & en liten ros på det hihi eller har ni andra förslag, ger honom även ett ligg om det är ett plus 😉

Personligen hade jag föredragit blommor i kruka än en kvast med blommor. En kvast med blommor vissnar inom några dagar men en krukväxt kan stå sig i flera år om man sköter den väl. Välj en lättskött sort!

Om du sedan kryddar blomkrukan med en kartong god choklad och ger din kille ett drömknull så skulle i vart fall jag vara glad och lycklig lång tid efteråt.  Tumme upp


   
SvaraCitera

rosen visar din kärlek, annars ä roser inget o ha för dom dör typ samma vecka som man får dom


   
SvaraCitera

Vad är han för typ av kille? På en skala 1-10 där 1 är väldigt feminin och 10 är ultramacho, var ligger han? 

Jag hade iaf uppskattat gesten, men å andra sidan ligger jag nånstans på 5 på skalan. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snacka.org:
Vad är han för typ av kille? På en skala 1-10 där 1 är väldigt feminin och 10 är ultramacho, var ligger han? 

Jag hade iaf uppskattat gesten, men å andra sidan ligger jag nånstans på 5 på skalan. 

Han är inte mycket för att skriva gulliga sms osv, men han är väldigt gullig av sig i verkligheten. Men hade ändå velat överraska honom lite & visa att jag verkligen gillar honom, vet inte riktigt hur jag ska beskriva honom :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså vad är det här för svar i tråden. Svaret är enkelt: Nej.  Killar uppskattar inte blommor... Sover


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet inte med killar, men jag uppskattar dem inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade nog blivit fett djvla glad :O

fast hade haft fett mkt mer ångest över att behöva ta hand om dom oxo..........


   
SvaraCitera
alien

Visserligen kostar det mer än en blomma men som kille som älskar god mat skulle jag hellre föredra ett restaurangbesök och då syftar jag inte på ett besök hon donken. 
Dessutom får ni göra något ihop och det är ju alltid roligt.
Ska väl tillägga med tanke på att jag varken vet din eller din killes ålder att man kan gå på restaurang och äta UTAN att konsumera alkohol!  Blink


   
SvaraCitera