Aviseringar
Rensa alla

upptäckt när jag runkade


Ämnesstartare

Vavavava


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig blivit påkommen under mina åtta år som onanist Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grisen: Att man inte får tillfredställa sina behov någon annan stans och gör det på skoltid är tragiskt enligt mig. Därifrån tragiskt.

får och får. man tillbringar ju ändå rätt många timmar av dagen och ser en massa snygga grabbs/girls man blir kåt av.


   
SvaraCitera

Låg på sängen och runkade och syrran kom in i rummet utan att knacka först...hej hopp 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avregistrerad: Hej! Jag satt och runkade på skol toaletten och hade glömt låst dörren. Så när jag satt där och runkade så öppnade en tjej i min klass dörren. Hon flinade bara och stängde dörren. Var jätte rädd att de skulle bli nått snack. Men när jag kom hem så hade hon skickat till mig och frågat om de hade varit skönt.

lol du skulle bjudit in na då hon verkade vara sugen då hon frågat om det var skönt 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bakric:
Vad är då värst enligt expertpanelen, att bli påkommen under själva akten eller att i efterhand knata runt på skolan och lukta runk?
Har väl själv ganska god erfarenhet av det senarenämnda (dock bara för att jag varit jävligt ohygienisk av mig i största allmänhet, aldrig tajat task på en skoltoa) och kan väl säga att det inte är så askalas att ett par år senare inse vad alla odiskreta gliringar innebar.

Som de säger så ofta gällande parfym ska även gälla kuk:
Lukta lagom (men helst inte alls) Icke!

finns väl handfat på toa, efter då kan tvätta den


   
SvaraCitera