Aviseringar
Rensa alla

Uppvakta sin partner


Ämnesstartare

Vad tänker ni på när ni hör att pojkvännen uppvaktar sin flickvän till exempel? 
elr sin pojkvän.

Hur tolkar ni detta? 


   
Citera

Låter rätt så omtänksamt, samt någonting som kan vara betydelsefullt och roligt till och från för att visa att man bryr sig, samt för att få lite andra upplevelser. Så att man alltså kryddar till (eller utvecklar) relationen lite. 

Men på ett personligt plan så finner jag mig inte alls på den mentala platsen där jag skulle vara bekväm med det. Då det är lite för "känslomässigt" utifrån vem jag är idag. Men själva principen tycker jag låter fin, och tror många uppskattar sådant. 


   
SvaraCitera

Förstår inte riktigt


   
SvaraCitera

Så länge det inte stör ens partner är det väl bra. 


   
SvaraCitera

Helt klart, speciellt när tjejer uppvaktar killar, finns inget bättre


   
SvaraCitera

Allt jag kommer att tänka på är hanfåglars parningsdanser, men det är nog inte helt rätt spår jag är inne på...


   
SvaraCitera

Tror TS syftar på att "uppvakta sin partner" syftar på att man ska ge henne komplimanger om klädsel eller frisyr, ge henne en bukett rosor eller en chokladask (om hon nu gillar choklad), bjuda henne på en god middag på restaurang eller en utlandsresa eller rent allmänt vara "snällare än vanligt" mot henne. Eller varför inte ge henne ett snyggt smycke. De allra flesta brudar älskar allt som har med blingbling att göra.  Men ingen regel utan undantag naturligtvis.  Mycket glad

Ovanstående syftar naturligtvis på att killen vill uppvakta en tjej. Omvända roller gäller naturligtvis.  Blink


   
SvaraCitera