Aviseringar
Rensa alla

Urin prov?


Ämnesstartare

Hej hej, jag undrar om någon vet om Tryptizol syns i urinproven? Det är ju inte driekt narkotikaklassat, men har hört att det kan synas..någon som vet?

tryptizol.jpg


   
Citera

Fråga: Kanske är det den dummaste frågan man möjligtvis kan komma med, men måste ändå fråga. Lämnar urinprover och råkade få imig ett gäng Tryptizol 10mg i helgen. Nu så lämnade jag ett prov igår, vilket jag förmodligen inte kommer att få resultat på förräns nästa gång jag ska dit, dvs nästa måndag.

Finns det några substanser i Tryptizol som är narkotikaklassat? Och syns det att man tagit Tryptizol i urinproven

Svar: Nepp.

Lär dig googla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MaCh:

Finns det några substanser i Tryptizol som är

HAHA
ÄR DET IFRÅN FLASHBACK?


   
SvaraCitera

Får man fråga varför du fick för dig att äta Tryptizol? [confused]
Om du tog det i russyfte måste du vara väldigt dum.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Öfversten:

Får man fråga varför du fick för dig att äta Tryptizol? [confused]
Om du tog det i russyfte måste du vara väldigt dum.

Nopp tyckte att jag skulle sova bättre med tryptizol och det hjälpte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MaCh:

Finns det några substanser i Tryptizol som är narkotikaklassat? Och syns det att man tagit Tryptizol i urinproven

Svar: Nepp.

Okej jag har redan lläst det från flashbacks forum men de e rätt gammalt och visste inte riktigt om jag kunde lita på det. SÅ kan du kanske GOOGLA fram en bättre källa ?


   
SvaraCitera

shookompis:

SÅ kan du kanske GOOGLA fram en bättre källa

Amitriptylin, Varunamn i Sverige för ämnet är Saroten och Tryptizol

• Change in color of urine to blue or green.
asså borde man kunna se om du har tagit Amitriptylin.

1:75-150 mg för det inte ska märkas.
Märks bara om du har tagit mer än 2 Tabletter.

2:Om ditt urin inte har byt färg till blått eller grönt ska det inte vara nån fara.
- Om du har tagit 1-2 Tabletter men fått Grönt eller blått, Kommer dom märka det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MaCh:

1:75-150 mg för det inte ska märkas.
Märks bara om du har tagit mer än 2 Tabletter.

2:Om ditt urin inte har byt färg till blått eller grönt ska det inte vara nån fara.
- Om du har tagit 1-2 Tabletter men fått Grönt eller blått, Kommer dom märka det.

tack för hjälpen [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MaCh:

1:75-150 mg för det inte ska märkas.
Märks bara om du har tagit mer än 2 Tabletter.

2:Om ditt urin inte har byt färg till blått eller grönt ska det inte vara nån fara.
- Om du har tagit 1-2 Tabletter men fått Grönt eller blått, Kommer dom märka det.

men asså om man har 10 g's tabletter och man tar det kvällar bara, tror du att det gör någon skada då för urinprovet? [smile]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera