Aviseringar
Rensa alla

Urinprov


Ämnesstartare

Hej jag har en fråga till alla med jättebra erfarenheter om cannabis. Jag ska ha kissprov imorgon och jag rökte igår är de ute ur urinet då?

 jag ska dricka citronsyra sen också och innan igår så rökte jag senaste för en månad sen men jag rökte inte mycket igår vi va 3 pers som dela på 0.8 grönt så ungefär 0.25 g var? Så vet ni/tror ni det är borta från urinet tills imorgon kl 5 på eftermiddagen och jag rökte igår kl 11 typ


   
Citera

Det är med stor sannolikhet inte ute ur urinet då.


   
SvaraCitera
Haien

Inte ur


   
SvaraCitera

Nä du är fett körd grabben


   
SvaraCitera

Dom kan väl inte tvinga dig


   
SvaraCitera

Bananlåda:
Dom kan väl inte tvinga dig

jo


   
SvaraCitera

enklaste tipset: käka vitaminer och drick mängder med vatten. hade vart bättre om du blev påkommen senare så hade du haft mer tid. du suger verkligen


   
SvaraCitera

dahlbear:

jo

Hur dårå


   
SvaraCitera

dahlbear:

jo

Hur dårå


   
SvaraCitera

Bananlåda:

Hur dårå

Hur dårårå?


   
SvaraCitera

Malonexd:

Hur dårårå?

Vadårå >:(


   
SvaraCitera

rök inte, knark = bajs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Linus Rakič:
Hej jag har en fråga till alla med jättebra erfarenheter om cannabis. Jag ska ha kissprov imorgon och jag rökte igår är de ute ur urinet då?

 jag ska dricka citronsyra sen också och innan igår så rökte jag senaste för en månad sen men jag rökte inte mycket igår vi va 3 pers som dela på 0.8 grönt så ungefär 0.25 g var? Så vet ni/tror ni det är borta från urinet tills imorgon kl 5 på eftermiddagen och jag rökte igår kl 11 typ 
(tillägg) jag ska ha kissprov idag istället kl 15:30


   
SvaraCitera

skit i provet, rök på Glatt skålande


   
SvaraCitera

Vore roligt att höra hur det gick.  Glad

Utslaget  beror nog mest på VAD du rökte och HUR MYCKET du rökte.

Sedan kan du ju bara säga att du inte rökte alls utan du satt i samma rum flera timmar där andra satt och puffade på som satan dvs passiv rökning.


   
SvaraCitera