Aviseringar
Rensa alla

Urinvägsinfektion?


Ämnesstartare

Nu är det så att jag tror att jag har urinvägsinfektion, eller jag trodde det innan iaf. Vaknade upp en morgon(två dagar sen) och det sved när jag kissade, trodde direkt att det var urinvägsinfektion och antog att det skulle gå över av sig själv, men nu har det börjat droppa blod också så jag börjar bli orolig. Någon som känner igen det och vet om det är farligt? borde jag gå till doktorn eller?
Tack[smile]


   
Citera

du borde gå till doktorn och få typ penicillin ja [crazy]


   
SvaraCitera

Låter som urinvägsinfektion ja. Du borde gå till doktorn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oj min bror fick det han skrek så fort han skulle gå på toa det var jobbigt för medecinen han fick hjälpte inte så han hade det typ i en månad han är fortfarande närvös över att gå på toa[n]


   
SvaraCitera

Gå till doktorn o fixa pencillin innan det blir värre.


   
SvaraCitera

Ja säger som dom andra. Gå till doktorn, jag hade det själv för någon månad sen. knarkade tranbärsjuice och nå medicin jag fick från läkaren 🙂 Det gick över ganska fort med medicinen.


   
SvaraCitera

ja, gå till doktorn... men har hört att tranbärsjuice är bra att iaf förebygga med, alltså genom att dricka... vet inte hur bra det funkar när det är så långt gånget somhos dig, så hälsa på farbror doktor[y]


   
SvaraCitera

angel_of_music:

borde jag gå till doktorn eller?

Absolut.

Lycka till[y]


   
SvaraCitera

Ja, som jag sa. Tranbärsjuice.

"Som huskur brukar sur dryck, gärna innehållande tranbär, rekommenderas för att skapa en sur miljö och "skölja ut" urinvägsinfektionen." 😀


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera