Aviseringar
Rensa alla

Urinvägsinfektion


Ämnesstartare

[cry][cry][cry][cry][cry] DET SVIDER, TYCK SYND OM MIG.

Dold text: Ja, isola jag har kissat efter sex.

Är detta anledning nog att stanna hemma idag?


   
Citera
Ämnesstartare

Det gör verkligen jätteont heela tiden. [cry]


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror du ljuger för att kunna skolka [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du haft sex, med ett kallt lik?[confused]


   
SvaraCitera
time
 time

Jag brukar stanna hemma om det är riktigt illa. Typ igår fick jag det IGEN och då låg jag på toaletten i två timmar och försökte fixa massa huskurer. Typ hemmagjord varmvattenflaska.

Men duuu! Drick citronisté. Brukar finnas såna 1,5-litersflaskor i affärer och sånt. Det hjälper åtminstone mig, eller det gör ont tills du har kissat ut isteet men det rinner igenom kroppen hur bra som helst och sen: problem solved.

Och sen kan du vara hemma resten av dagen för att kurera dig. Dvs, gosa med kaniner och dricka varmt. Håll fötterna varma, vad du än gör [mad]

(insåg precis nu att du inte bad om kureringstips och att jag hållit låda helt i onödan, men lev med det [blush])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gibbs:

Har du haft sex, med ett kallt lik?[confused]

Det är mycket möjligt! You are smart boss!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DiNozzo:

Det är mycket möjligt! You are smart boss!

Another case solved![cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man ska dricka tranbärsjuice eller vatten med citron i, sura vätskor hjälper alltså. Det hjälper iofs också att dricka mängder av vatten, det hjälper väl mest för stunden och gör alltså inte ont när man kissar men om man vill bli av med det tidigare ska man dricka som jag sa. I värsta fall om det vägrar gå över får man kontakta en vårdcentral och få penicillin så är skiten över..


   
SvaraCitera

Tycker synd om, it´s a bitch[cry][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gibbs:

Another case solved![cool]

Yeah! [cheers]


   
SvaraCitera

Har urinvägsinfektion ungefär 7 gånger om året, vetifan varför alltså haha..Men man vänjer sig ALDRIG vid smärtan..Drick tranbärsjouyce och MÄNGDER av det.


   
SvaraCitera

Alkizaliz:

jouyce

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

tror du ljuger för att kunna skolka [no-no]

[cry]

Gibbs:

Har du haft sex, med ett kallt lik?[confused]

Nej, han levde definitivt.

timeisrunningout:

Men duuu! Drick citronisté. Brukar finnas såna 1,5-litersflaskor i affärer och sånt. Det hjälper åtminstone mig, eller det gör ont tills du har kissat ut isteet men det rinner igenom kroppen hur bra som helst och sen: problem solved.

Ah, tack för tipset! [smile]

timeisrunningout:

Och sen kan du vara hemma resten av dagen för att kurera dig. Dvs, gosa med kaniner och dricka varmt. Håll fötterna varma, vad du än gör [mad]

Har redan varit i skolan, men ska vara hemma imorgon. [smile]

rocafellan:

Man ska dricka tranbärsjuice eller vatten med citron i, sura vätskor hjälper alltså.

[y]


   
SvaraCitera