Aviseringar
Rensa alla

Urringning


Foamy

lighterboy:

Tjejer med "stora" bröst väljer vanlingen att gömma dem istället känns det som.

Det ser ju bara vulgärt och slampigt ut med grova urringningar om man har större än C.

Urringat är inget man ska ha till vardags, synd bara att alla små fjortisar (och de äldre, men som fastnat @ fjortismentalitet) inte tycks ha fattat det.


   
SvaraCitera

Urringning är överskattat


   
SvaraCitera

men snälla. det är väl bara positivt att dom har det??[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lighterboy:

Undrar bara hur det kommer sig att vissa tjejer kör så hårt med urringade tröjor ´hela tiden.
Oftast är det ju tjejer i 15-18 års åldern. Är ni så nöjda med era bröst eller varför gör ni det?
Tjejer med "stora" bröst väljer vanlingen att gömma dem istället känns det som. Varför?

Inte för jag vet om du syftar på urringningar som fjortisbilden pappbox la ut eller typ allt som överhuvudtaget visar mer än halsen. Men själv så blir det ganska ofta urringat, inte så att bröstvårtorna skymtar XD, men jag tycker det är snyggare med lite urringat.

Är det något fel med att vara nöjd med sina bröst då? Det behöver ju inte vara bekräftelsesökande, är ju helt enkelt så att om man har något man tycker om med sin kropp så framhäver man gärna detta. Om man får komplimanger för sitt hår så kanske man stylar det lite extra eller om man gillar sina ögon så framhäver man dem med smink.

Tjejer med stora bröst kanske känner sig utstirrade och vulgära i för urringade kläder och försöker därför dölja sig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

T_T så vackert med Uringning! Längtar till sommaren då det finns massvis T_T Varför måste det vara så lång tid till sommaren!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lighterboy:

Tjejer med "stora" bröst väljer vanlingen att gömma dem istället känns det som. Varför?

Nu är det juh så att jag har stora bröst, men jag försöker alltid ta någon tröja med lite u/v-ringning, för annars, om det inte är det. Får man världes hylla, och det är Inte.snyggt.

Jag hade först alltid t-shirt, o.s.v. Men nu har jag kommigt på att der ser förjävligt ut. Brösten ser nästan ännu större ut.

Och sen för att det inte ska se vulgärt ut har man ALLTID ett linne under. Så, tackar för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äsch, små fjortisar med urringningar som inte ens döljer halva brösten kan inte annat än vilja söka bekräftelse och uppmärksamhet. Sen klagar de när de väl får de (typ äldre män som stirrar på dem osv). Pft[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta titta på snuskiga ställen[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lighterboy:

Oftast är det ju tjejer i 15-18 års åldern. Är ni så nöjda med era bröst eller varför gör ni det?

Tror de är mer osäkra och vill ha bekräftelse... Inte mig emot! [rolleyes]

lighterboy:

Tjejer med "stora" bröst väljer vanlingen att gömma dem istället känns det som. Varför?

De kan nog oxå vara osäkra och vill istället dölja dem...

De som har små vill ha större, de som har stora vill ha mindre...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

MEN mina bröst är ju enorma, jag vill inte att alla ska se mina clown-bröst. :/ Jag är ju väldigt smal också.

Hur stora är enorma..?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karatekatten:

Hur stora är enorma..?

Jag överdriver, 70F - G, testade en bh i 70G för några dagar sedan och blev nästan gråtfärdig. Den passade perfekt, jävla skit. :/

ABCDEFG. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Jag överdriver, 70F - G, testade en bh i 70G för några dagar sedan och blev nästan gråtfärdig. Den passade perfekt, jävla skit. :/

ABCDEFG. 🙁

Oj.. Jo, det är ju rätt stort..
Men tittade på dina bilder och de såg inte så stora ut.. Men man såg dem inte så mycket iofs..
Trivs du med det eller tycker du det är jobbigt? Skulle du kunna tänka dig att förminska..?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karatekatten:

Skulle du kunna tänka dig att förminska..?

Jo det vill jag, men en sådan kroppsförändrande sak är lite läskig. 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det handlar om att tjejerna vill ha uppmärksamhet "Titta på mig jag har bröst och jag är snygg" Och sen hoppas på att du ska skicka dem kärleksbrev och bli tillsammans med de.

😉 Jag minns själv när man var 15 år och ville gärna visa upp sig.
Nu bryr jag mig inte, plus att de är så pass stora att de inte går att dölja med tjocktröja ändå 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Jo det vill jag, men en sådan kroppsförändrande sak är lite läskig. 😛

Men om man skulle må bättre av det så kan det väl inte vara dåligt..?


   
SvaraCitera