Aviseringar
Rensa alla

usa eller australien


Ämnesstartare

Jag har bestämt mig att jag inte kommer bo kvar i sverige så länge till mina kompsiar lämnar sverige mina föräldrar kommer lämna sverige och har många vänner i usa och australien som tycker att man kan flytta dit nu är min fråga ska jag flytta till australien eller usa


   
Citera
Ämnesstartare

USA alla dagar i veckan


   
SvaraCitera

Australien skulle jag säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle nog välja Australien tror jag .. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om det är en karriär som didgeridookompositör du är ute efter så bör Australien kanske övervägas. Annars välj USA.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Skulle välja Australien utan att tveka.


   
SvaraCitera

-No humanity-:
Australien skulle jag säga.

same


   
SvaraCitera

Vidar33:
USA alla dagar i veckan

fint land, döljer mycket. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Personsomskabörjagymnasiet:
Jag har bestämt mig att jag inte kommer bo kvar i sverige så länge till mina kompsiar lämnar sverige mina föräldrar kommer lämna sverige och har många vänner i usa och australien som tycker att man kan flytta dit nu är min fråga ska jag flytta till australien eller usa

Australien. Coolt land med fin kultur. Många coola djur oxå 😀


   
SvaraCitera
Hando

Om du är ute efter värme, en slags engelska som knappt går att förstå och bli kallad "cunt" i var och annan mening så 'STRALIA M8.
Om du är ute efter lösa vapenlagar och drive-through-bankomater så 'MURICA.
USA kan nog vara lite bättre för tror det är lättare att bli medborgare än Australien samt lite mer variation på landskapet istället för öken och bush. Och bor du i Alaska har du trevliga grannar som knarkar ishockey och skjuter lönnsirap i ådrorna.


   
SvaraCitera

australien har stenhårda regler för flyktingar iaf, dom  får bo på en ö först sen läsa igenom ett papper o fylla i at domm förståt, följer dom inte det så åker dom på näsan ut haha ta hit dom lagarna vetja, nejmen vart ska morsan o farsan flytta?


   
SvaraCitera
cccx
 cccx

Om du flyttar till USA så kan du välja vilken miljö du vill bo i, Arizona = Varmt. Washington = Som sverige ungefär. 


   
SvaraCitera

Australien! Är så trött på att ha sommar en dag och snöstorm nästa plus att alla amerikanare ser ner på en för att man inte föddes in the greatest country on earth. Tills man säger man kommer från Sverige och de tror du är från Schweiz


   
SvaraCitera
Berit

vill du verkligen bo med trump?


   
SvaraCitera

Australien, för tänk på alla fördelar. Dessutom, vem älskar inte en grov aussie accent


   
SvaraCitera