Aviseringar
Rensa alla

USA har 4 (de facto) officiella språk (Engelska, Spanska, Franska, Hawaiianska)


New York City:

Jag vet allt....

du verkar inte veta att det finns över 230 000 hemlösa i usa?
''

New York City:

Det finns inga hemlosa i USA

''

New York City:

Sverige ar ett cp kallt land med bara 9 miljoner ruttna invanare langt uppe vid nordpolen som ar beroende av bidrag fran staten. FATTIGLAPPAR

så du menar att sverige består av 9m invandrare som lever på socialbidrag?? det finns 1 miljon invandrare i sverige.

du kanske ska lära dig att respektera andra kulturer eftersom du bor i ett land där alla slags folk bor?

jag hade lust att säga nåt annat men, nä orkar varningar.

New York City:

Jag skiter i vad ni tycker och tanker om USA...
hela VARLDEN vet att USA ar varldens rikaste, kandaste, maktigaste o basta land!

ingen bryr sig heller om vad du tycker och tror så försvinn. [zzz]


   
SvaraCitera

New York City:

Jag vet allt.... Sverige ar ett cp kallt land med bara 9 miljoner ruttna invanare langt uppe vid nordpolen som ar beroende av bidrag fran staten. FATTIGLAPPAR

Hur får Svenska staten sina pengar då? Bästa herr troll. [crazy]


   
SvaraCitera

New York City:

Det finns inga hemlosa i USA, isafall valjer dom det sjalv.
Federalen/staten ger dom pengar for boende och mat.

USA ar varldens rikaste land. GOD BLESS AMERICA!

De e därför dom har bland den fattigaste befolkningen (Bortsett från Afrika m.m) som bor på gatan och inte har råd att dra till sjukhuset och få hjälp ? (Tänker på Harlem som bara är ett exempel)

Och varför är dom fattiga då? - Jo eftersom alla andra rika skiter i dom fattiga, likaså Congressen m.m .. Dom strävar bara efter att vara störst/bäst/snyggast, men hemlösa, nejdå, dom skiter vi i [tired]


   
SvaraCitera

New York City:

IN GOD WE TRUST - GOD BLESS AMERICA

In MÅRRAN we trust, okej?

Skämt åsido, men har "Gud" nämnt enskilt Amerika?


   
SvaraCitera

New York City:

Det finns inga hemlosa i USA, isafall valjer dom det sjalv.

Är du dum i huvudet? (Svar ja)

Du kanske ska läsa på lite i fortsättningen innan du skryter.


   
SvaraCitera

Lidande små barn:

Är du dum i huvudet? (Svar ja)

Du kanske ska läsa på lite i fortsättningen innan du skryter.

Visst finns det hemlösa i USA, men hur måna av dem är narkomaner och ilegala invandrare? rätt hög procent kan jag gissa!


   
SvaraCitera

Mulatt:

Visst finns det hemlösa i USA, men hur måna av dem är narkomaner och ilegala invandrare? rätt hög procent kan jag gissa!

Har det någon betydelse varför de är hemlösa?


   
SvaraCitera

T to the roll


   
SvaraCitera

Lidande små barn:

Har det någon betydelse varför de är hemlösa?

Ja!


   
SvaraCitera

Mulatt:

Ja!

Varför?


   
SvaraCitera

Lidande små barn:

Varför?

För det reflekterar inte hur bra USA är som land, det kommer otroligt många iligala invandrare till USA dagligen och det är inte deras ansvar att fixa dem ett boende. Ta t.ex Campton, ett ökänt slumområde i LA, medelinkomsten där är 140 000 kr per år och majoriteten bor i villa. Deras slum är farligare men också bättre än Sveriges motsvarighet "rosengård".


   
SvaraCitera

saknar soviet rätt mycket när jag läser sådana här trådar


   
SvaraCitera

Mulatt:

För det reflekterar inte hur bra USA är som land, det kommer otroligt många iligala invandrare till USA dagligen och det är inte deras ansvar att fixa dem ett boende

Jaha? Och? TS hävdade att det inte fanns några hemlösa i USA, vilket är inkorrekt. Sen är det inte bara illegala invandrare som är hemlösa.


   
SvaraCitera

Och på vilket sätt är det bra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Riiikard:

Och varför är dom fattiga då? - Jo eftersom alla andra rika skiter i dom fattiga, likaså Congressen m.m .. Dom strävar bara efter att vara störst/bäst/snyggast, men hemlösa, nejdå, dom skiter vi i

Ja men vem fan bryr sig om dom hemlosa. Det finns hemlosa i hela varlden, aven i Sverige.


   
SvaraCitera