Aviseringar
Rensa alla

USAs enda utväg är att gå ur konkurs


Vad han faktiskt säger är att USA kommer betala tillbaks sina lån, med värdelösa pengar. Det ligger nog nära sanningen.


   
SvaraCitera

Under eran med Bush har utlandskulden ökat i rasande fart. Hörde att Bush hade ökat p​å USA's utlandsskuld under sina åtta år vid ämbetet än vad de resterande tidigare pr​esidenterna gjort tillsammans.

Jag tror USA ligger förhållandevis långt ifrån en k​onkurs men man ska inte säga att det inte kan hända. USA kanske får någon ny oljegale​n Texasrepublikan 2016 då Obamas tid är över (förutsätter att han vinner valet 2012) ​eller kanske en ny Hitler som lovar jobb åt alla nu när tiderna är som värst men som ​har något ont i baktanke. Who knows?

Jag läste även om en rysk forskare som trodde​ att vissa stater skulle bli nationalistiska och dra sig ur unionen och att detta sku​lle leda till ett inbördeskrig som resulterade i en splittring av USA.

Intressant ​samtalsämne måste jag säga..


   
SvaraCitera

meatballsinminnesota:

Jag läste även om en rysk forskare som trodde​ att ​vissa stater skulle bli nationalistiska och dra sig ur unionen och att detta sku​​lle leda till ett inbördeskrig som resulterade i en splittring av USA.

skule​ vilja läsa det


   
SvaraCitera

Pax för Alaska.


   
SvaraCitera

NEMO:

skule​ vilja läsa det

jo jag med


   
SvaraCitera

NEMO:

skule​ vilja läsa det

notfallingapart:

jo jag me​d

http://madconomist.com/what-if-us-collapses-soviet-collapse-lessons-every-am​erican-needs-to-know

Tror jag.


   
SvaraCitera

The Weapons Dude:

Tror jag.

Page not found [no-no]


   
SvaraCitera

meatballsinminnesota:

Jag läste även om en rysk forskare som trodde​ att ​vissa stater skulle bli nationalistiska och dra sig ur unionen och att detta sku​​lle leda till ett inbördeskrig som resulterade i en splittring av USA.

Oh te​h irony.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera