Aviseringar
Rensa alla

usch ..


Ämnesstartare

Nu har pappas tjej hittat mig på internet. Jag har skrivit grejer om både pappa och henne. De har fått se bilder på mig där jag har rökt, druckit och varit på fester. MEN jag har aldrig skrivit shitsnack angående "pappas tjejs" familj. Jag har bara skrivit om hur jag har känt mig och hur orättvisa de har varit mot mig, precis så som tonåringar brukar känna sig i vissa situationer. Igår hade hon ialf ringt till min pappa (pappa sa att hon hade gråtit i telefonen) och sagt att jag hade skrivit en massa elaka saker om henne och hennes familj (?!). Vilket jag har aldrig gjort!

Låt mig säga att hon hade fått tag på min bilddagbok där jag har skrivit och lagt upp bilder. Mitt egna fel att jag lägger upp sådana bilder på mig och vänner men aja. Angående det får jag helt enkelt skylla mig själv, MEN något elakt har jag aldrig skrivit. Hon sa till pappa också att jag hade skrivit hur tråkigt och värdelöst det är att åka på resor med min familj. Det är struntprat. Det enda jag hade skrivit var att jag tyckte det var lite synd att jag hade varit borta nästan hela sommarlovet och saknade mina vänner. Thats it.

Fyfan va jag känner mig sårad och pappas fru vägrar att prata med mig. Jag struntade att äta middag igår så att jag skulle slippa att tala med henne. Omg ..

Sedan känns det inte värre nu när mamma är inblandad.
Fyfanfyfanfyyyyyyyyyfan ..

Någon som har haft samma helvete som jag? [tired]
Har skrivit jätte slarvigt så ursäkta om ni inte fattar en del saker, bara att fråga på!


   
Citera
Ämnesstartare

är bajsnödig, brb.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitnödig kommentar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

är bajsnödig, brb.

[tired]

bollhav:

skitnödig kommentar

Instämmer helt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår inte det där med vuxna som stalkar. Kanske är baksidan av FRA.


   
SvaraCitera

Klorofyl:

bajsnödig

bollhav:

skitnödig

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Förstår inte det där med vuxna som stalkar. Kanske är baksidan av FRA.

vet inte hur de får fram all information om mig -.-
Aja, har bestämmt att från och med nu ska jag inte lägga upp olämpliga bilder och skriva lite klagande! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min morsa stalkade mig regelbundet på ungdomar i typ över ett år och fick blandannat reda på att jag rökt cannabis och käkat svamp, är bara skylla sig själv egentligen, man kan inte förvänta sig att vara totalanonym på internet, föräldrar är idioter och de vet hur man använder internet.

skyll dig själv, sedan skäller du ut dom för att du inte får ha ett privatliv för dom och ger dom 2000 kilo skuldkänslor

men mest skyll dig själv

gör jag iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundi:

vet inte hur de får fram all information om mig -.-

Det är FRA! Hon jobbar där!

Lundi:

Aja, har bestämmt att från och med nu ska jag inte lägga upp olämpliga bilder och skriva lite klagande!

Gör så medans du bor hemma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Det är FRA! Hon jobbar där!

näääh .. det tror jag inte.
*Hoppashoppas*

DeathOrGlory:

Gör så medans du bor hemma.

ohja!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

skyll dig själv, sedan skäller du ut dom för att du inte får ha ett privatliv för dom och ger dom 2000 kilo skuldkänslor

men mest skyll dig själv

gör jag iaf

Japp, jag får skylla mig själv, men att hon överdriver vissa grejer och säger till pappa får mig att bara bli sårad och arg [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundi:

Japp, jag får skylla mig själv, men att hon överdriver vissa grejer och säger till pappa får mig att bara bli sårad och arg

Hon kanske är överkänslig och hade mens. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typ samma effekt som skulle uppstå om alla kunde läsa varandras tankar ^_^


   
SvaraCitera

Är glad att jag aldrig blivit stalkad av mina föräldrar. Har iofs inget att dölja, så det hade inte varit hela världen om de snokade. Men ändå. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundi:

Någon som har haft samma helvete som jag? [tired]

Japp

Inte bara du


   
SvaraCitera