Aviseringar
Rensa alla

Usch och fy.


Ämnesstartare

All klass har försvunnit från träningsforumet, en ny latmask varje dag som inte orkar läsa på själv.


   
Citera

Värdelös tråd. stäng?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Japp, bara jag som har kunskap här. [n]


   
SvaraCitera

har det någonsin varit någon "större klass" på detta forum? =/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erfaren:

Japp, bara jag som har kunskap här

Men jag då?![cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Superolle:

Men jag då?![cry]

Du har fin kuk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erfaren:

Du har fin kuk.

Må vara sant, men till och med jag vet att kunskapen inte sitter där...[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erfaren:

Japp, bara jag som har kunskap här.

Fail.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Superolle:

Må vara sant, men till och med jag vet att kunskapen inte sitter där...[crazy]

Aldrig sagt det heller? [crazy]

majkie2:

Fail.

Huh?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker det var länge sedan det gick åt helvete. Man tröttnar på alla dåliga fakes...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xyndare:

har det någonsin varit någon "större klass" på detta forum? =/

Jodå, men det var ett tag sedan. Men Kolozzeum är ju i vilket fall 20 ggr bättre ändå. Men iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EkarN:

Jodå, men det var ett tag sedan. Men Kolozzeum är ju i vilket fall 20 ggr bättre ändå. Men iaf.

oggelgoggel:

Jag tycker det var länge sedan det gick åt helvete. Man tröttnar på alla dåliga fakes...

Hagbards tid you know [love]
Det var grejer det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majkie2:

Hagbards tid you know
Det var grejer det.

jag menar ju det, och då daniel2 var aktiv, och stavjonny, och innan trissm avslöjades som fejk!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EkarN:

jag menar ju det, och då daniel2 var aktiv, och stavjonny, och innan trissm avslöjades som fejk!

Ja indeed, fan vad kul det var. Då hängde jag på det här forumet, nu skriver jag nästan aldrig här.

Har självförtroende igen nu, det har visat sig att hans som tog 177 inte ska vara med (eller så har han bytt viktklass) och den andra killen (marcus från min klubb) har bytt viktklass. Detta betyder att den bästa nu ligger på 125kg. Och anmälningstiden är ute, så inga fler kan vara med heller.

Om dessa uppgifter inte stämmer så snälla, upplys mig inte [crazy]

Finns det en möjlighet att dom två som tar 125 (enligt rankningen) har ljugit och i själva verket ligger på 140 -150kg?
Det går att ljuga va?
Har ingen koll på det faktiskt.

Ser ut som att det kan bli en vinst ändå, tjoho, och mitt ex amanda ska vara med och ta hand om mig under tävlingen, dream come true nästan [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majkie2:

Ser ut som att det kan bli en vinst ändå, tjoho, och mitt ex amanda ska vara med och ta hand om mig under tävlingen, dream come true nästan

Vinst trodde jag på hela tiden, det är bara du ditt nervo som trott annat:D

majkie2:

Finns det en möjlighet att dom två som tar 125 (enligt rankningen) har ljugit och i själva verket ligger på 140 -150kg?
Det går att ljuga va?
Har ingen koll på det faktiskt.

Alltså det kan ju vara så att de underpresterade på senaste tävlingen, men man kan inte ljuga på rankingen, utan det är det högsta resultat man gjort detta år som räknas.

majkie2:

Har självförtroende igen nu, det har visat sig att hans som tog 177 inte ska vara med

En av de där Öjeby-killarna va? De är ruskigt starka, men han kanske går i annan viktklass, eller inte är med.


   
SvaraCitera