Aviseringar
Rensa alla

Usel självkontroll på fyllan


Ämnesstartare

Har verkligen det. Jag gör så jävla dumma grejer. Jag är en samhällsfara när jag har alkohol i mig. Slåss, stjäl, har sex med fel personer... Beter mig skamligt helt enkelt. Detta är väl knappast unikt för mig, men undrar om det är någon som faktiskt har lyckats få ordning på sitt beteende? Borde nog egentligen sluta dricka, men emellanåt vill man ju ha sköj.


   
Citera

Matilda1988:

har sex med fel personer

sånt händer ju hela tiden även i nyktert tillstånd[tard][blush]

Matilda1988:

Borde nog egentligen sluta dricka, men emellanåt vill man ju ha sköj.

du ska kanske sluta dricka som en svensk...sup dig inte redlös en salongsberusning brukar duga gott och väl[bigcheers][party]


   
SvaraCitera

Matilda1988:

Jag gör så jävla dumma grejer

drick inte så mycket då. roligare när man fattar och kommer ihåg vad man gjort 😛


   
SvaraCitera

Matilda1988:

lyckats få ordning på sitt beteende?

började supa måttligt, inte redlöst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lockbete:

drick inte så mycket då.

Mm... Vill nog egentligen sluta dricka helt, måste bara våga ta steget [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spola kröken!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan vara så full att jag inte ens minns hur jag kom hem, men har aldrig gjort något dumt på fyllan.[smile]


   
SvaraCitera

emery:

Jag kan vara så full att jag inte ens minns hur jag kom hem, men har aldrig gjort något dumt på fyllan.[smile]

Du kanske gjorde något dumt på vägen hem? vaavava[wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XTYLE:

Du kanske gjorde något dumt på vägen hem? vaavava[wink][wink]

Nej. Aldrig.[wink]

Nej men jag är faktiskt seriös.[smile] Även dom kvällar jag inte ens minns själva kvällen.[bigsmile]
Och vet att jag inte gjort något dumt då eftersom jag har polare med mig som skulle säga det dagen efter.[wink]


   
SvaraCitera

Seriöst, drick inte om du inte tappar kontrollen. Så jävla svårt är det inte att ha kul utan alkohol alternativt supa måttligt.


   
SvaraCitera

Jag har en idiot till kompis som alltid drar hem mig när det blir som roligast.. pröva på det.


   
SvaraCitera

Jag hamnar alltid i allvarlig psykos när jag super, jag vet hur det är! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

Slåss, stjäl, har sex med fel personer... Beter mig skamligt helt enkelt.

Matilda1988:

sluta dricka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Detta är ju för fan inget som någon annan kan göra ett skit åt[tard]
Man kan ju tycka att vid 20 års ålder borde en biss mognad om beslutsamhet har infunnit sig, men om du nu helt uppenbart saknar något sådant, så borde du helt enkelt hitta på något annat att göra än att supa.

Eller så tänker du att livet är meningslöst och du måste hitta saker att fylla skiten med, så kan du lika gärna underhålla omgivningen medans du gör det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är som tur är precis som vanlig då jag är full. På sin höjd så kan det hända att jag somnar.


   
SvaraCitera