Aviseringar
Rensa alla

Usel struktur


Ämnesstartare

Sedan uppdateringen har forumet en usel struktur.

 

 Var är alla underrubriker? Istället används massor av taggar som bara gör det svårare att placera trådar rätt och att hitta andra trådar. Skräpuppdatering.

 

 Gör om gör rätt.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

hahaha hade älskat att skriva underrubriker till mina trådar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte nog med det... ett forum ska ha en LISTA MED ALLA SUBFORUM. Istället används TAGGAR. Det är uselt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ett fortskaffningsmedel ska ha en häst där fram. i stället används BENSIN. det är uselt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:
ett fortskaffningsmedel ska ha en häst där fram. i stället används BENSIN. det är uselt.

Hjärta


   
SvaraCitera

skriv till andré. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad trevligt att du uppmärksammar oss om att det numera används taggar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller med dig. Det skulle inte skada med en bättre överblick!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp: ett fortskaffningsmedel ska ha en häst där fram. i stället används BENSIN. det är uselt.

Snarare: ett fortskaffningsmedel ska gå på bensin. I stället används en häst. Det är uselt.

 Subforum bör finnas i en lista. När man klickar på ''Forum'' ska man komma till denna lista. Precis som det är på andra forum. Inte ''senaste uppdaterade trådar''. Folk som vill söka på taggar kan väl göra det om dom vill, men jag vill ha en list med alla subforum som jag kan scrolla nedför. Precis som det var förut. Mycket enklare. Inte underligt att UM tappar medlemmar. Att något blir modernare betyder inte automatiskt att det är bättre som du verkar förslå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PatrickPrecis som det var förut. Mycket enklare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Forumet har blivit förbättrat det är vad som hänt.
Tyvärr finns inget intresse för användarvänlighet, det tillhör gångna tider. sorgligt är vad det är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, i sin helhet, ja. Men inte när det gäller det som jag just skrev.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick: Inte underligt att UM tappar medlemmar.

antalet nya användare och foruminlägg per vecka/månad har emellertid ökat ganska mycket sen övergången så nej, det där stämmer inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snicksnack! Se till att göra subforum synliga i en lista!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick:

Snicksnack! Se till att göra subforum synliga i en lista!

det finns inga längre.

vad ska det vara bra för? det blir typ en tråd per dag per kategori. helt ointressant.


   
SvaraCitera