Aviseringar
Rensa alla

Usel struktur


Ämnesstartare

df rqp: vad ska det vara bra för?

tror det passar Dödsguden bättre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp: det finns inga längre.vad ska det vara bra för? det blir typ en tråd per dag per kategori. helt ointressant.

Men det behövs. Med din attityd så blir det ingenting. Det ska vara möjligt att scrolla ner för en lista med alla subforum.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick:

Men det behövs. Med din attityd så blir det ingenting. Det ska vara möjligt att scrolla ner för en lista med alla subforum.

nej med min attityd blir det ingen onödig tillbakagång, det stämmer bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

antalet nya användare och foruminlägg per vecka/månad har emellertid ökat ganska mycket sen övergången så nej, det där stämmer inte

det är helt olika saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dröm krossare: det är helt olika saker.

Vad är helt olika saker?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Vad är helt olika saker?

att det har försvunnit medlemmar och kommit nya,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dröm krossare: att det har försvunnit medlemmar och kommit nya,

Ja?

Han uttryckte sig som om UM sedan övergången har tappat fler medlemmar än vad som tillkommit (eller rättare sagt att det "går dåligt"), vilket inte stämmer, åtminstone inte kvantitativt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Ja?

Han uttryckte sig som om UM sedan övergången har tappat fler medlemmar än vad som tillkommit, vilket inte stämmer.

nej det gjorde han inte. dom gamla var bättre, dom nya fattar inte att det är dåligt än


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dröm krossare: nej det gjorde han inte. dom gamla var bättre, dom nya fattar inte att det är dåligt än

Så låter det varje gång sidan ändras.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Så låter det varje gång sidan ändras.

och ändå fortsätter den ändras


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dröm krossare: och ändå fortsätter den ändras

Ja, för att den vill tilltala den stora massan och gå med vinst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tråkigt att det aldrig blir någon förändring som dom som är på sidan tycker är bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Ja, för att den vill tilltala den stora massan och gå med vinst.

jag vet. men det vore roligare om den var bra på riktigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Ja, för att den vill tilltala den stora massan och gå med vinst.

Du menar att sidan inte kan tilltala den stora massan om det är möjligt att scrolla ner för en lista där alla subforum finns? Nu förstår jag inte. Förklara dig!
Det borde ju snarare vara tvärtom!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick: Du menar att sidan inte kan tilltala den stora massan om det är möjligt att scrolla ner för en lista där alla subforum finns? Nu förstår jag inte. Förklara dig! Det borde ju snarare vara tvärtom!

Ja, visst är det Sjukt VrickatFörvirrad

Nej, det gör jag inte. Du får fråga André eller Revoltit varför subforumen försvann.


   
SvaraCitera