Aviseringar
Rensa alla

Ut med tejerna ifrån Lumpen


Ämnesstartare

Ut med kvinnorna ifrån Lumpen!! det är fan vad jag tycker. hörde att socialdemokraterna vill få det, att det ska vara obligatoriskt för tjejer att göra lumpen. Vilket jävla skämt!! För det första är det okvinnligt så det skriker om det för det andra så håller dem inte styrkemässigt!!
fatta att Sverige kommer ju framstå ju som värsta gay landet om socialdemokraterna får som dem vill, vilket är att det ska vara exakt lika många män som kvinnor i militären. fatta ett land som försvaras av kvinnor. Jagär kritisk till det här med att kvinnorna ska börja ta över mer och mer!!! det har fan ingenting emot tjejer, förutom att jag tycker att dem inte hör hemma i militären!!

eller vad tycker ni andra???


   
Citera

Låt kvinnor vara kvinnor.

Håller helt med dig.


   
SvaraCitera

UT MED TJEJERNA!!! UT MED TEJJERNA"!!! UT MED TJEJERNA!!

eller inte


   
SvaraCitera

Tycker vi borde avskaffa hela skiten ändå [zzz]


   
SvaraCitera

Ut med lumpen ur Sverige istället.


   
SvaraCitera

Too easy.


   
SvaraCitera

bajenfans93:

eller vad tycker ni andra???

Hahaha, du kan inte veta så mycket om vad du pratar om...


   
SvaraCitera

En kompis morsa gillar inte att vi har ett försvar som vi har nu. Hon tycker att alla ska bli tränade för gerilla krig istället. Låter som en bra idé tycker jag. [y]


   
SvaraCitera

Troll.
Eller idiot.
Vilket som. [smile]


   
SvaraCitera

lol nån känner sig hotad..


   
SvaraCitera

Förresten är ju TS 93 (om det nu inte bara är ett random tal), ofta du har någon som helst koll på något då.
Barnrumpa. [smile]


   
SvaraCitera

Avskaffa det obligatoriska och gör den frivillig. De bästa ska släppas in, oavsett kön.


   
SvaraCitera

bajenfans93:

För det första är det okvinnligt så det skriker om det

bajenfans93:

för det andra så håller dem inte styrkemässigt!!

bajenfans93:

fatta att Sverige kommer ju framstå ju som värsta gay landet

Är det dina argument?

bajenfans93:

det har fan ingenting emot tjejer

Du har ingenting emot tjejer förutom att du just har kallat dom svaga och olämpliga (två gånger).


   
SvaraCitera

är faktiskt inte övertygad om vad som är bäst


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera