Aviseringar
Rensa alla

Utan flickvännen hela helgen, och andra helger, tänka på annat?


oharielle:

kontrollfreak

flowrida:

helt och hållet bara skita i vad hon gör

+ sluta vara klängig och jobbig. Geesh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

är de så? :O


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Tur att du har en helg för sig själv så du kan träna lite på det.

[y]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Fast misstänksam är nog en underdrift för den jag dejtade, galen paranoiker är nog en bättre beskrivning.

min var också galen. typ. men han hade asberger. så man kanske inte kan kalla honom galen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser att de nästan bara är brudar här inne som svarar vilket är bra 😀 en fråga, ska jag bara låta henne festa och sånt eller? Bara vänta på att hon ska höra av sig eller vadåå?
Det är störande fö hon är alltid ute, och vissa dagar när jag är hemma. Men jag har aldrig fått chansen att vara ute och att hon är hemma.. För så fort jag ska ut så ska hon ut. Inte för att jag har något emot det men jag vill visa henne hur jag mår ibland 🙂

vill ha massa tippz 😀 hajj !


   
SvaraCitera

flowrida:

en fråga, ska jag bara låta henne festa och sånt eller? Bara vänta på att hon ska höra av sig eller vadåå?
Det är störande fö hon är alltid ute, och vissa dagar när jag är hemma. Men jag har aldrig fått chansen att vara ute och att hon är hemma.. För så fort jag ska ut så ska hon ut.

hon kanske blir sugen på att gå ut när hon hör att du ska det? [smile]
låt henne festa och ge henne lite space, det blir nog superbra


   
SvaraCitera

Räcker med att du säger innan hon drar att du kan hämta upp henne när hon festat klart, eller så kan du dra hem några grappar och grabb kväll


   
SvaraCitera

du behöver inte oroa dig för henne, jag kommer ta hand om henne och ge henne en väldigt lyckad helg[wink][wink]


   
SvaraCitera

gå ut du med?


   
SvaraCitera