Aviseringar
Rensa alla

Ute efter vad?


Ämnesstartare

Jag har hittat min potentiella drömprins, men tyvärr har det uppkommit lite problematik. Han ser ut som jag vill och är nästan exakt den som jag sett i mina drömmar. Men han är väldigt svår att prata med, lite instängd. Han är väldigt svår att komma igenom, men väldigt känslig och seriös som person. Dock kan han lätt uppfattas som väldigt arrogant av människor som inte känner honom (Visst nu känner ju inte jag honom jätte bra heller men). Men vi har i alla fall träffats några gånger och umgåts och bland annat sett på film.

Problemet som jag har är att han nyligen sagt till mig att han inte tror att han är intresserad av ett förhållande (I allmänhet). Men samtidigt som han sagt detta så verkar han vara intresserad av mig. Jag har fått de signalerna när vi väl träffats, Tex vill hålla hand, pussar hejdå ute osv sådant som iaf jag anser att man bara gör om man är intresserad av en person. Nyligen var vi båda på en fest och han hade tydligen spanat in mig där under hela festen. Vi har även strulat öppet mitt framför hans och mina kompisar vilket jag heller inte anser att man gör om man inte är intresserad av en person. Han är ju även intresserad av att träffa mig hela tiden.

Allt detta gör mig ju så förvirrad, jag menar jag är ju intresserad av honom men vet inte riktigt hur jag ska tolka allt detta. Har frågat honom vad det är han är ute efter, och han har bara svarat att han inte är redo för ett förhållande och att han inte är ute efter sex (har bara haft det en enda gång). Men vad är det då han är ute efter? Eller är han bara osäker, vi har ju inte träffats så många gånger så jag förstår ju självklart att han inte kan veta om han vill ha ett förhållande än eller inte. Men han säger ju samtidigt att han redan från början Inte vill ha ett.

Behöver liiite hjälp, är verkligen urkass på detta. Vet inte hur jag ska tolka honom, om jag ska satsa ändå eller bara ge upp drömprinsen. Jag kanske har misstolkat honom totalt och han kanske inte är intresserad alls?


   
Citera

bokhyllann:

Jag kanske har misstolkat honom totalt och han kanske inte är intresserad alls?

Du får la vänta och se. Det verkar som att han är intresserad iaf, men man behöver ju inte ha ett förhållande för de.


   
SvaraCitera

bokhyllann:

Han ser ut som jag vill och är nästan exakt den som jag sett i mina drömmar.

Då måste det ju bara vara menat att det skall bli ni två[smile]


   
SvaraCitera

han kanske vill ha ett öppet förhållande


   
SvaraCitera

bokhyllann:

Men vad är det då han är ute efter?

Något verkar han ju vara ute efter. Om du är väldigt inställd på ett förhållande kanske det är en dålig idé att vänta och se vad, annars så får du väl antingen fråga eller vänta.

enhimmelskdrog:

han kanske vill ha ett öppet förhållande

Ett öppet förhållande är fortfarande ett förhållande.


   
SvaraCitera

bokhyllann:

(Visst nu känner ju inte jag honom jätte bra heller men). Men vi har i alla fall träffats några gånger och umgåts och bland annat sett på film.

Då kan du dock vänta lite med att sätta honom på den höga
Drömprins-piedestalen.


   
SvaraCitera

bokhyllann:

Vet inte hur jag ska tolka honom, om jag ska satsa ändå eller bara ge upp drömprinsen.

Låter ju som att han är intresserad, men han kanske är redo för ett förhållande av olika orsaker? Men öppet hångel och hålla handen är ju en bra start för att börja jobba på ett förhållande iaf.


   
SvaraCitera

mablethorpe:

Ett öppet förhållande är fortfarande ett förhållande.

jo men han behöver inte hålla sig till bara henne då


   
SvaraCitera

Han är väl inte redo, eller tänker överraska när ni känner varandra väl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Då kan du dock vänta lite med att sätta honom på den höga
Drömprins-piedestalen.

isola:

Då kan du dock vänta lite med att sätta honom på den höga
Drömprins-piedestalen.

isola:

Då kan du dock vänta lite med att sätta honom på den höga
Drömprins-piedestalen.


   
SvaraCitera