Aviseringar
Rensa alla

Ute på landet och vad är inte bättre:


Ämnesstartare

Än att sätta på sig sin lillebrors gympadojor och ut och springa en fantastisk vårdag som denna? Jag har länge tänkt bli en sådan person som, innan hon äter frukost, ger sig ut och springer, tar en dusch och sätter på kaffe, äter ett ägg och känner sig väldigt fräsch och nyttig. Detta är dock ingenting jag lyckas med någon gång, jag måste dricka kaffe och ha minst en timma på mig att orka göra någonting; ta en cigarett, tänka, lyssna på musik, titta på ett avsnitt av lost.

Nu är klockan snart elva, jag kan fortfarande ut och springa. Jag ska dock dricka en kopp till mig kaffe. Jag är hundvakt, sjukt jobbigt att springa med henne eftersom hon vill stanna och lukta, kissa och bajsa. Dessutom orkar jag inte springa mer än kanske tre minuter innan jag dör på marken. Jag vet inte vad man har på sig. Jag vet inte hur man orkar. Jag vet inte hur vad man tänker på om man inte kan ha musik i öronen.

Upplys mig. Jag vill bli en träningsperson.
Image


   
Citera

mh tycker det är jätteskönt att träna på morgonen, blir sällan av dock :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

mh tycker det är jätteskönt att träna på morgonen, blir sällan av dock :c

NEJ DET GÅR TYP INTE?


   
SvaraCitera

Det går om man är hurtig till max och äter grönsaker till frukost, lunch o middag.


   
SvaraCitera

Är ju ännu skönare att göra när man kommer hem från jobbet på eftermiddagen. Då blir man pigg igen och orkar göra vettiga saker under resten av eftermiddagen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Det går om man är hurtig till max och äter grönsaker till frukost, lunch o middag.

Det går att springa på morgonen om man äter grönsaker?

Marielle Hagblad:

Är ju ännu skönare att göra när man kommer hem från jobbet på eftermiddagen. Då blir man pigg igen och orkar göra vettiga saker under resten av eftermiddagen

Jag hade nog blivit allt annat än pigg.


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

Det går att springa på morgonen om man äter grönsaker?

Bara om man springer innan man äter det!


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

Jag hade nog blivit allt annat än pigg.

Det är lätt det man tror, att man blir dödstrött. Men kroppen frigör ju en väldans massa endorfiner när man tränar, så istället blir man ju kalaspigg! [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Bara om man springer innan man äter det!

Om man orkar springa!

Marielle Hagblad:

Det är lätt det man tror, att man blir dödstrött. Men kroppen frigör ju en väldans massa endorfiner när man tränar, så istället blir man ju kalaspigg!

Du kan ha rätt, i framtiden.


   
SvaraCitera

jag var ute nyss. orkade springa i 1 minut. [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

jag var ute nyss. orkade springa i 1 minut.

Haha! Det är därför man ska passa på när man är ute på landet och bara djuren ser hur otränad man är.


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

Haha! Det är därför man ska passa på när man är ute på landet och bara djuren ser hur otränad man är.

haha kanske det


   
SvaraCitera

orkar aldrig träna direkt på morgonen är alltid en zombie då, måste först vakna till liv och det tar ett par timmar minst[crazy] brukar aldrig bli av förens på eftermiddagarna att jag ger mig ut och är lite nyttig[rolleyes]


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

NEJ DET GÅR TYP INTE?

neh :C eller det svåra är ju typ att komma iväg, när man väl gjort det är det jätteskönt.


   
SvaraCitera

fattar inte hur man orkar träna på morgonen/innan frulle.. svimmar då D:


   
SvaraCitera