Aviseringar
Rensa alla

utebliven mens?


Ämnesstartare

Nu är det såhär att min mens är en 9 dagar försenad.. ´
Jag och min pojkvän har alltid oskyddat sex, vet inte varför?
Förra helgen (alltså den 28:e) Började jag få ömma bröstvårtor, vilket jag fortfarande har.. Och någon dag senare fick jag ömma bröst oxå.. Detta har hållt på i mer än en vecka nuh ju.. Jag är ovanligt trött, har mensvärk, är illamående ibland (inbillning?).. Har inga tecken på mens än heller.. finns det risk till att jag har blivit gravid?
Vet att dom flesta här kommer säga, köp ett jävla graviditetstest och blablabla.. Men har inte pengar till det. Och har heller inte pengar till att åka in till mödravårdcentralen.. Vill lixx bara fråga om det finns någon som känner igen sej?<3
Kram Linda[smile]


   
Citera

Hoppas du är fake.

Gå och testa dig på um.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Gå och testa dig på um.

Men hallå lixx? [shake] Har inga pengar att åka in till stan och göra det -.-'


   
SvaraCitera

Låt mig gissa, du bor tillsammans med din ensamstående mamma och hon fick dig när hon var väldigt ung?
Jag tror du i stort sett är dömt till ett misslyckat liv. [smile]
Antingen för att vara en idiot eller för att skapa fakes. [smile]


   
SvaraCitera

AIDS!!!!!! [mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]

Annars så är..

TheSimpleOne:

oskyddat sex

vägen till...

TheSimpleOne:

graviditet

Lyd nintendos råd och..

Nintendo:

Gå och testa dig på um.

[no-no]


   
SvaraCitera

Okej - definitivt fake. Det var inget kul längre. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Låt mig gissa, du bor tillsammans med din ensamstående mamma och hon fick dig när hon var väldigt ung?

Min morsa och farsa bor tillsammans. har det hur bra som helst.. Vi bor i ett stort hus med inga problem alls, har två snälla syskon, och morsan var inte ung när hon fick mej -.-'


   
SvaraCitera

TheSimpleOne:

-.-

Myksa:

Okej - definitivt fake. Det var inget kul längre. [zzz]


   
SvaraCitera

TheSimpleOne:

Men hallå lixx? Har inga pengar att åka in till stan och göra det -.-'

ah,men du har råd med en unge i 18 år?Bra,åk inte till um,skaffa barn istället,mer ekonomiskt.


   
SvaraCitera

TheSimpleOne:

Har inga pengar att åka in till stan och göra det -.-'

Om du inte ens har råd att ta dig in till stan så hoppas jag verkligen inte att du är gravid, eftersom du aldrig skulle ha råd med ett barn.
Du är fake, alternativt dum i huvudet. Antagligen bägge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså, om du inte har något vettigt att säga så kan du fan bara hålla din fucking jävla käft! Läs om där uppe om du inte fattar-.-' Frågade om det fanns någon som känt samma.


   
SvaraCitera

TheSimpleOne:

Jag och min pojkvän har alltid oskyddat sex

TheSimpleOne:

finns det risk till att jag har blivit gravid?

Idiot!


   
SvaraCitera

TheSimpleOne:

finns det risk till att jag har blivit gravid?

Nej, självklart inte. För om man har oskyddat sex finns ingen risk att man blir gravid. [smile]


   
SvaraCitera

Om du frågar dina kära föräldrar om pengar är dom nog jävligt villiga att betala [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trötthet och ömma bröst är graviditetestecken... ja med ganska stor sannolikhet kna du vara gravid det är det som oskyddat sex kan leda till, illamåendet brukar komma från ca v.5 i graviditeten ibland tidigar, ibland senare ibland inte alls...
utebliven mens kan bero på stress eller att man psykar sig själv i tron om att man är gravid och blir lite lagom härligt skengravid... bäst är naturligtvis att göra ett test och få veta hur det ligger till och så kan man ta ställning till hur man ska gå vidare med saken sedan...


   
SvaraCitera