Aviseringar
Rensa alla

utebliven mens?


Ämnesstartare

Tack för svaret, men finns det ingen som har varit med om dom här symptomen och fått reda på att dom har varit gravida?


   
SvaraCitera

TheSimpleOne:

Vi bor i ett stort hus med inga problem alls

Be dom att du vill åka och testa dig eller låt dem köpa ett test åt dig då?
Eller så lånar du av din kille eller är han en fattig fjant- som köper godis för alla pengar? 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSimpleOne:

Började jag få ömma bröstvårtor, vilket jag fortfarande har.. Och någon dag senare fick jag ömma bröst oxå..

Hej hej, jag fick precis reda på att jag är gravid. jag hade/har samma symtom som du. Ont i brösten m.m. mår iof inte speciellt illa, bara ibland på kvällar. Gå till UM och gör ett grav. test, de e gratis. Lycka till! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSimpleOne:

Och har heller inte pengar till att åka in till mödravårdcentralen..

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

you0are0mine:

Hej hej, jag fick precis reda på att jag är gravid. jag hade/har samma symtom som du. Ont i brösten m.m. mår iof inte speciellt illa, bara ibland på kvällar. Gå till UM och gör ett grav. test, de e gratis. Lycka till!

Hej 🙂 Tack för svaret.. Äntligen någon som är seriös (:
Hur många dagar väntade du innan du tog testet? Asså om man räknar från den dagen din mens var beräknad att komma?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja asså jag hade symptom som ömma bröst och trötthet... samt att jag var sjukt kissnödig hela tiden och jag plussade på BIM +1 eller nått liknande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSimpleOne:

Hej 🙂 Tack för svaret.. Äntligen någon som är seriös (:
Hur många dagar väntade du innan du tog testet? Asså om man räknar från den dagen din mens var beräknad att komma?

Jag svarar istället, det ska helst ha gått mellan 7-14 dagar för att testet ska vara så säkert som möjligt
Lycka till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zazzie:

ja asså jag hade symptom som ömma bröst och trötthet... samt att jag var sjukt kissnödig hela tiden och jag plussade på BIM +1 eller nått liknande

Grattis ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSimpleOne:

Hur många dagar väntade du innan du tog testet? Asså om man räknar från den dagen din mens var beräknad att komma?

blev nog gravid när jag hade p-stav inne (tog ut den eftersom jag kännde mig konstig) så hade ingen mens egentligen, fattar inte hur de gick till om jag ska vara ärlig. Första gången jag testade så visade det negativt, sen när symtomen inte försvann testade jag 2 veckor senare å fick då ett starkt plus =) mitt tips är att köpa ett paket med 2 tester å först ta det ena, är de inte positivt så vänta lite med de andra =) de kostade ca 115 kr eller nåt sånt =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

you0are0mine:

mitt tips är att köpa ett paket med 2 tester å först ta det ena, är de inte positivt så vänta lite med de andra =) de kostade ca 115 kr eller nåt sånt =)

Okej ^^ Tack för svaret^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSimpleOne:

Okej ^^ Tack för svaret^^

Lugnt [bigcheers]


   
SvaraCitera

och inte råd med kondomer heller? vafan bor du i slumen i afrika eller?[confused]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera