Aviseringar
Rensa alla

Utegångsförbudet suger


Natta
Ämnesstartare

Hejsan! Jag är en tjej på 13 år och har precis fått utegångsförbud. Gjorde en grej...(privat) så nu får jag sitta hemma och ruttna i 3 veckor. Hatar mig fucking liv. Har fått det innan men aldrig längre än en vecka men då var jag oxå yngre så ja........vad gör ni om ni har det.


   
Citera

Tråkigt men vet inte hur man ska göra då man aldrig fått de själva 


   
SvaraCitera
Natta
Ämnesstartare

Natta:
Hejsan! Jag är en tjej på 13 år och har precis fått utegångsförbud. Gjorde en grej...(privat) så nu får jag sitta hemma och ruttna i 3 veckor. Hatar mig fucking liv. Har fått det innan men aldrig längre än en vecka men då var jag oxå yngre så ja........vad gör ni om ni har det.

Allihopa!!! Det där har inte jag skrivit hahaha, det är min bästa kompis har inte utegångsförbud! Hon var inloggad på mitt konto sen i 2 dagar sen. Hon såg inte att det var MITT hahahaha


   
SvaraCitera
Natta
Ämnesstartare

jimwolvi:
Tråkigt men vet inte hur man ska göra då man aldrig fått de själva 

Jag har inte häller fått det


   
SvaraCitera

Natta:

Jag har inte häller fått det

Sånt är livet


   
SvaraCitera

Natta:

Allihopa!!! Det där har inte jag skrivit hahaha, det är min bästa kompis har inte utegångsförbud! Hon var inloggad på mitt konto sen i 2 dagar sen. Hon såg inte att det var MITT hahahaha

Smart att säga ditt lösenord till din "vän"Trött eftersom man inte får logga in på varandras konton.. Ditt konto är privat och tillhör enbart DIG och får inte användas av någon annan..

Trolltråd/trollkonto


   
SvaraCitera
Natta
Ämnesstartare

Little-Traci:

Smart att säga ditt lösenord till din "vän"Trött eftersom man inte får logga in på varandras konton.. Ditt konto är privat och tillhör enbart DIG och får inte användas av någon annan..

Trolltråd/trollkonto

Min mobil var död. Så vi använde hennes + att vi göra alt med varandra.


   
SvaraCitera
YungG

Little-Traci:

Smart att säga ditt lösenord till din "vän"Trött eftersom man inte får logga in på varandras konton.. Ditt konto är privat och tillhör enbart DIG och får inte användas av någon annan..

Trolltråd/trollkonto

Kan det inte bara vara så enkelt att personen i fråga har loggat in på hens väns mobil/dator och glömt att logga ut?


   
SvaraCitera