Aviseringar
Rensa alla

Utforska


Ämnesstartare

Är det konstigt att utforska kroppen med syskon? Jag min syster och bror gör det ofta, är det fel?


   
Citera

Ja det är fel 


   
SvaraCitera

För att ni är relaterade, beroende på vad in gör kan det räknas som incest vilket är enligt många väldigt moraliskt fel.


   
SvaraCitera

Det är inte fel.


   
SvaraCitera

Om du är från Dalarna eller Värmland så ses det väl som en vanlig grej.

Men inget ni borde hålla på med alls överhuvudtaget. 


   
SvaraCitera

Jag får inte lagom mycket betalt för att stå ut med detta jag slutar!  ja det är ett stort jävla fel på ett STORT F


   
SvaraCitera

Gör vad du vill. Så länge bara du håller det hemligt


   
SvaraCitera
Dedu
 Dedu

Asså vänta, vad är det ni gör tillsammans? Har ni sex/trekant eller onanerar ni tillsammans? Hur som helst är inget av det ett normalt beteende. Hitta en partner som inte är så nära relaterad till dig istället för ja det anses som fel, det är inte lagligt heller. 


   
SvaraCitera
Dedu
 Dedu

Wait that’s illegal


   
SvaraCitera

Att undersöka varann är varken fel eller onaturligt. Det gör alla barn och förstås då även syskon. Att i senare ålder göra det upp till 15 är inte straffbart. Förutsätter förstås att inget tvång finns i bilden. Men därefter om ena parten är under 15 och den andre äldre blir det det. 
Incest är penetrerande samlag mellan syskon, ofta av våldskaraktär, men att syskon "undersöker" varandra kan inte anses som det om båda samtycker och har åldern inne.


   
SvaraCitera