Aviseringar
Rensa alla

Utfryst av tjejerna i klassen.


Ämnesstartare

Hejsan.

Jag är en tjej som går i 8an, ja..
Mina f.d "kompisar" håller på hela tiden och säger en massa kränkande saker mot mig, drar massa sexskämt om mig för jag är enda som haft sex i klassen.

De säger att jag har stora bröst, formigare rumpa, att jag är övermogen, att jag är udda, cp & konstig, bitch, dryg ( När jag inte ens är det. )
En gång sa dom : "Gå hem och räkna bomber!" Jag är halv irakier, halv svensk. - född här i sverige.

Funderar på blanda in rektorn & lärarna, för jag orkar inte.
Börjat skolka pga de, för jag lider redan av deppresion, orkar inte sådant.

Har ni några tips?


   
Citera

problembarnet:

Har ni några tips?

jihad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roslagsvatten AB:

jihad

Vet inte va de är men ok..


   
SvaraCitera

problembarnet:

De säger att jag har stora bröst, formigare rumpa

Guuuuud vad taskigt! [tard]

Men säg emot dom, om de typ säger "gå hem och räkna bomber" säg typ "du kan gå hem och räkna fulheter din vidriga hynda" eller nåt.

Eller försök att umgås med några andra, byt "gäng" eller vad man nu ska säga.


   
SvaraCitera

problembarnet:

Vet inte va de är men ok..

nähmen okej. snacka med din mentor eller nått.


   
SvaraCitera

problembarnet:

Har ni några tips?

problembarnet:

blanda in rektorn & lärarna

Nu på en gång förslagsvis.

McLuver:

Men säg emot dom, om de typ säger "gå hem och räkna bomber" säg typ "du kan gå hem och räkna fulheter din vidriga hynda" eller nåt.

Eller försök att umgås med några andra, byt "gäng" eller vad man nu ska säga.

Funkar också. Gör lika som en polare alltid gör. Säger man t.ex. "Fan vad ful du är" svarar han på en gång "Du kan va ful!". - Funkar i längden [cute]


   
SvaraCitera

Spring till BUP.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

problembarnet:

jag är enda som haft sex i klassen.

problembarnet:

Har ni några tips?

ta alla killars uppmärksamhet? bli bättre kompis med dom istället, vänd dom mot tjejerna så dom istället får komplex för att dom inte haft sex[smile]?


   
SvaraCitera

Women are whores! [mad]


   
SvaraCitera

problembarnet:

Funderar på blanda in rektorn & lärarna, för jag orkar inte.

Klart du ska. De kommer hamna i trubbel o kommer be om förlåtelse, sen kommer de vara snälla o falska men du slipper de taskiga kommentarerna 🙂 Se till att du överdramatiserar det hela om du ser att lärarna o rektorn inte gör något, säg att de varit skittaskiga o skrattat åt dig, kränker dig o massa sånt (för det stämmer ju).. Byt gäng? Börja häng med killarna? Parallellassen? Sjuor, nior?


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Funkar också. Gör lika som en polare alltid gör. Säger man t.ex. "Fan vad ful du är" svarar han på en gång "Du kan va ful!". - Funkar i längden [cute]

Kan det inte bli sjukt jobbigt också? Om det är en mot typ 6 stycken.. För då fortsätter de bara om de ser att hon tar åt sig :/ Menar att dem blir ju starkare av att de är flera, de kan enkelt bara skratta åt det hon säger. Sånt är viktigt att bara slänga på lärare o rektorer o se till att de ringer hem.. Typ försöka få alla slags bevis, spela in, filma, spara msnloggar (om det nu skulle gå så långt)..


   
SvaraCitera

problembarnet:

De säger att jag har stora bröst, formigare rumpa, att jag är övermogen,

Ser det inte som något negativt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Typ försöka få alla slags bevis, spela in, filma, spara msnloggar (om det nu skulle gå så långt)..

Mamma råkade läsa dom, typ bevis där..


   
SvaraCitera

problembarnet:

Mamma råkade läsa dom, typ bevis där..

Det är ju bra, men varför har inte din mamma ringt till skolan?


   
SvaraCitera

Byt klass?


   
SvaraCitera