Aviseringar
Rensa alla

utfryst eller inte?


Ämnesstartare

Hej alla mobbade, misshandlade, utfrysta, "normala" mm.
Är intressant att veta hur många som är utfrysta tycker jag, + att det kanske är dags att ni som vill ha vänner hittar varandra! Du som vill hitta vänner kan ju skriva stad du bor i och om du hittar nån som bor nära dig kan du ju skicka meddelande eller nåt... bara en idé, vet inte hur bra det kommer funka[rolleyes]


   
Citera
smisk

tomatketchupflaska91:

är du mobbad/utfryst? (Du röstade på detta alternativ)

Har inga vänner alls.


   
SvaraCitera

tomatketchupflaska91:

har aldrig varit utfryst (Du röstade på detta alternativ)

Tror jag.
Iof är jag och bloodflowers frivilligt utfrysta i våran klass, om det räknas. [zzz]
Eller, kanske är vi som fryser ut dem andra, heh.


   
SvaraCitera

tomatketchupflaska91:

har aldrig varit utfryst (Du röstade på detta alternativ)

Vad jag vet iaf..


   
SvaraCitera

tomatketchupflaska91:

har endast varit utfryst innan (Du röstade på detta alternativ)

Dock var det nästan självvalt.


   
SvaraCitera

smisk:

Har inga vänner alls.

Du kan få bli min vän [cute]


   
SvaraCitera
smisk

Rewue:

Du kan få bli min vän [cute]

ok [blush]


   
SvaraCitera

tomatketchupflaska91:

har endast varit utfryst innan (Du röstade på detta alternativ)
64.3% (9 st)

Dom flesta brukar få självfötroende, o leker så himla mkt när dom fryser ut andra, men dom fattar inte att personen som dom fryser ut lär sig att klara sig på egen hand och på så sätt vinner 🙂 eller så var det i mitt fall, 😛 och nu e jag kamratstödjare, elevordförande, är med i tidningar och allt 🙂 nu representerar jag hela skolan 🙂 från att vara jättemobbad och gå ensam största delen av dagen =/ ge inte upp 🙂

Det måste bli sämre innan det kan bli bättre !


   
SvaraCitera

tomatketchupflaska91:

har endast varit utfryst innan (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utfryst och mobbad...?

Mobbad har jag väl inte varit på något seriöst sätt och utfrysning... kan nästan säga att jag valt det själv om man säger det. Jag är mig själv och annorlunda, råkar bara föredra att inte hänga med fjortisar vars garderober åtminstone innehåller 15 Gina Tricot plagg.[no-no]

Menmen, som bildestetare är det nog okej att vara annorlunda~


   
SvaraCitera

tomatketchupflaska91:

har aldrig varit utfryst (Du röstade på detta alternativ)

Ptja, vad ska man säga? Jag är helt enkelt för påträngande för att man ska kunna frysa ut mig. [rolleyes]


   
SvaraCitera

tomatketchupflaska91:

är du _/utfryst? (Du röstade på detta alternativ)

Jag är inte mobbad eller så. Typ alla (Klasskamrater och sånna från skolan) tycker väll om mig, och tycker att jag är rolig, snäll och så. Men jag är endå ensam. Har typ nästan inga vänner jag kan umgås med utanför skolan eller så, har aldrig varit ihop med någon, och känner mig ganska utanför och ensam ibland liksom. 🙁


   
SvaraCitera

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SaltaKätzchen:

Typ alla (Klasskamrater och sånna från skolan) tycker väll om mig, och tycker att jag är rolig, snäll och så. Men jag är endå ensam. Har typ nästan inga vänner jag kan umgås med utanför skolan eller så, har aldrig varit ihop med någon

fan, det stämmer in exakt på mig med [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tomatketchupflaska91:

har endast varit utfryst innan (Du röstade på detta alternativ)

Varit det större delen av mitt liv, hållt mig kvar, men alltid varit ett gäng som varit efter mig. :/


   
SvaraCitera