Aviseringar
Rensa alla

Utlösning


Ämnesstartare

Alltså, jag o min tjej hade sex en dag(utan kondom, eftersom jag har svårt att komma) Men när vi slutade så såg det ut som jag hade kommit i henne, det var typ en vitaktig droppe, i hennes underliv, Kan man få utlösning utan att egentligen känna det?? :O


   
Citera
Ämnesstartare

ja det kan man, sluta ha oskyddat sex omedelbums och se till att flickan är fri från parasiter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman Jansson:

sluta ha oskyddat sex omedelbums

Det känns knappt något för henne om vi har kondom, plus att jag har svårt att få normal utlösning, när jag runkar måste jag röra på benet för att komma t.ex. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

96oscar:

Kan man få utlösning utan att egentligen känna det??

Försats kanske så ja.


   
SvaraCitera

96oscar:

Det känns knappt något för henne om vi har kondom, plus att jag har svårt att få normal utlösning, när jag runkar måste jag röra på benet för att komma t.ex. 🙂

ha sex med kondom ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

96oscar:

Det känns knappt något för henne om vi har kondom,

Pröva då p-piller, minipiller, pessar, femidom eller annat preventivmedel istället för att ha oskyddat sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Försats kanske så ja.

Men asså sperma 😛 Vi är ju skit rädda för att hon ska bli gravid :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

96oscar:

Men asså sperma 😛 Vi är ju skit rädda för att hon ska bli gravid :O

Du verkar inte alls mogen för att ha sex. Klart man ska få ha det om man vill men man måste också lära sig konsekvenserna som kan uppstå av dem. Skärp dig.

Om du är rädd för att hon ska bli gravid så använd kondom eller gå till um och skaffa p-piller till henne, även om du påstår att du inte får utlösning.... (Vilket jag tror du får) men om du inte får det, vad händer dagen du får utlösning?

Blir fan mörkrädd, har ni inte sexualkunskap i skolan längre?

Snälla, läs igenom de här sidorna. Det behöver du.

http://www.umo.se/Sex/Skydd-mot-konssjukdomar/Hur-satter-man-pa-en-kondom/

http://www.umo.se/Sex/Skydd-mot-graviditet/

http://www.umo.se/Sex/Konssjukdomar/


   
SvaraCitera

96oscar:

när jag runkar måste jag röra på benet för att komma

Vad tusan? [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Skärp dig.

Jojo jag vet, men om den man har sex med aldrig haft det föut kanman väl inte få könssjukdomar?? Och vad är det första symtomet på att man är gravid?? Och ungfär när kommer det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon är gravid. Grattis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Hon är gravid. Grattis.

Hur kan du vara så säker?? Hur stor är chansen att hon blir gravid egentligen?? :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

96oscar:

Hur kan du vara så säker?? Hur stor är chansen att hon blir gravid egentligen?? :O

Stor. Funderat på namn?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Stor. Funderat på namn?

Käften, det kommer bli abort om det blir ngt :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

96oscar:

Käften, det kommer bli abort om det blir ngt :O

Inte alla klarar av att göra abort, you're screwed, dude. Du får i alla fall barnbidrag, alltid något.


   
SvaraCitera