Aviseringar
Rensa alla

Utlösning för killar


Ämnesstartare

En fråga, när man kommer, kille som tjej blir man av med en massa kalorier, om en kille då kommer i en tjej, får hon dem kalorierna då? Om ni förstår vad jag menar?


   
Citera

Troll eller fail. Hursomhelst:
Image


   
SvaraCitera

[bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera

Herre min skaparesheligaorangefärgadekusinsbarnbarnsbarnsmuslimskahundsingiftabrorsdotterspota​tisskalare.


   
SvaraCitera

/facepalm [blush]


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

snuffe:

En fråga, när man kommer, kille som tjej blir man av med en massa kalorier, om en kille då kommer i en tjej, får hon dem kalorierna då? Om ni förstår vad jag menar?

Du får ju kaloriinnehållet i sperman om du suger av killen, ja. Men den energi/kalorier han gör av med under själva sexet försvinner som värme. Det är därför blir man varm när man gör av med energi, t.ex tränar, har sex osv.


   
SvaraCitera

snuffe:

En fråga, när man kommer, kille som tjej blir man av med en massa kalorier, om en kille då kommer i en tjej, får hon dem kalorierna då?

ja absolut hon får sig en fet bebis också.


   
SvaraCitera

Haha. [y]


   
SvaraCitera

Ska du börja banta? [smile]


   
SvaraCitera

Michee:

Herre min skaparesheligaorangefärgadekusinsbarnbarnsbarnsmuslimskahundsingiftabrorsdotterspota​tisskalare.

När skall du skaffa flickvän då?


   
SvaraCitera

om du ägnar dig åt bukkake en gång om dagen, kan jag tänka dig att du går upp i vikt, förutsatt att du inte tvättar dig utan låter det tas upp genom huden


   
SvaraCitera

Om tjejen sväljer sperman så får hon i sig (kilo)kalorierna. Det är det enda sättet, sperma på kroppen eller i fittan kan inte tas upp av kroppen som näring.

Dock är det inga stora mängder (kilo)kalorier. Det är ungefär 5 kilokalorier, vilket är mycket mindre än de ca. 200 kilokalorier som man gör av med vid sex (p.g.a. att man faktiskt tränar kroppen när man har sex).


   
SvaraCitera

kul_bus:

de ca. 200 kilokalorier som man gör av med vid sex

Finns ändå inget som säger att man rör sig en viss mängd så fort man har sex så det där var ju lagomt missvisande.


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

Finns ändå inget som säger att man rör sig en viss mängd så fort man har sex så det där var ju lagomt missvisande.

Det är därför det står "cirka" där. Kollar man på nätet så får man siffror på mellan 50 och 400 kilokaloriers förbränning vid sex. Men då är det dessutom angett per timme...

​Kaloriförbrukning vid sex


   
SvaraCitera