Aviseringar
Rensa alla

Utlösning för killar


AndyH:

När skall du skaffa flickvän då?

Ja du, förmodligen efter att jag har konverterat till en läggning som jag tänder på brudar av....vilket jag inte ha några planer på att göra.


   
SvaraCitera

du har precis fått halva um(alla äs/tönt-tjejer) att sluta ha sex[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kul_bus:

ca. 200 kilokalorier som man gör av med vid sex (p.g.a. att man faktiskt tränar kroppen när man har sex).

Bara jag som ser en raggningsreplik med det här? Kanske redan är använt men fan vad jag ska använda den på tjockisar : D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vänta lite! Är sperma onyttigt?? Kan man typ gå upp i vikt av att suga av nån om man sväljer??? [censur]


   
SvaraCitera

Mjaomjaomjao:

Vänta lite! Är sperma onyttigt?? Kan man typ gå upp i vikt av att suga av nån om man sväljer???

Eeh, njae, 5 kilokalorier är en bråkdel av de 1500-2000 kilokalorier som man ska äta varje dag. Så du får suga av en jäkla massa killar innan du går upp i vikt av det...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kul_bus:

Eeh, njae, 5 kilokalorier är en bråkdel av de 1500-2000 kilokalorier som man ska äta varje dag. Så du får suga av en jäkla massa killar innan du går upp i vikt av det...

Haha okej 😀 Då behöver jag inte göra min kille besviken då! [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snuffe:

En fråga, när man kommer, kille som tjej blir man av med en massa kalorier, om en kille då kommer i en tjej, får hon dem kalorierna då? Om ni förstår vad jag menar?

Får en tjej näring när hon stoppar in mat i slidan?[rolleyes] .. samma med sperma.


   
SvaraCitera

Mjaomjaomjao:

Haha okej 😀 Då behöver jag inte göra min kille besviken då!

Hehe, nej, det behöver du inte. Om han håller ut i några minuter så lär du bränna fler kalorier än du får i dig genom att svälja, så då blir det ett riktigt träningspass för dig. 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kul_bus:

Om han håller ut i några minuter så lär du bränna fler kalorier än du får i dig genom att svälja, så då blir det ett riktigt träningspass för dig. 😉

Fan vad bra! [bigcheers]


   
SvaraCitera

Mjaomjaomjao:

Fan vad bra!

Påminn killen din att tacka mig för detta 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kul_bus:

Påminn killen din att tacka mig för detta 😉

Haha det ska jag absolut ^^ han är nog mycket tacksam [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mjaomjaomjao:

Haha okej 😀 Då behöver jag inte göra min kille besviken då!

Vad smakar hans och hur står du ut med att svälja utan att spy upp den?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MrsVD:

Vad smakar hans och hur står du ut med att svälja utan att spy upp den?

Den smakar sperma.. 😛 Ptja, i början fick jag kväljningar men om man försöker att låta bli att tänka på vad det är så funkar det ^^ Att försöka svälja och suga samtidigt är ingen hit så jag samlar allt i munnen tills han är klar och sen sväljer ;P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mjaomjaomjao:

i början fick jag kväljningar men om man försöker att låta bli att tänka på vad det är så funkar det ^^ Att försöka svälja och suga samtidigt är ingen hit så jag samlar allt i munnen tills han är klar och sen sväljer ;P

Shit starkt av dig! När jag fått satsen i munnen låtsas jag att jag är törstig, och säger jag måste på toa. I själva verket spottar jag ut sperman i handfatet och sköljer munnen med tandkräm eller så. Jag vägrar svälja, det känns som FÖR intim handling, som att äta någon - sen om man blir sårad skulle jag känna mig äcklad av mig själv för jag "åt honom" och han "finns i mig". Menklart, har man fast pojkvän lär de va annorlunda. Har dock blivit mer vaksam på de här sen jag läst man kan få könssjukdomar i synnerhet om sperman kommer i kontakt me munnens slemhinnor och de finns nått litet litet sår - så blir man infikterad direkt (vare sig det är hiv eller nått annat). Vill suga av med kondom helst men det känns ju knappt på killen, jag försökte förut men de tog så lång tid att jag hela tiden producera massa saliv dels som "mot kondomen" o dels för jag höll på så länge så jag fick torka munnen typ 10 ggr tills vi gav upp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MrsVD:

När jag fått satsen i munnen låtsas jag att jag är törstig, och säger jag måste på toa. I själva verket spottar jag ut sperman i handfatet och sköljer munnen med tandkräm eller så.

Kan du inte bara säga till killen att du inte vill svälja så kan han spruta nån annanstans eller så kan ni göra det i duschen eller på toa så är det bara att spotta direkt ;P

MrsVD:

har man fast pojkvän lär de va annorlunda

Mjo det blir ju lite det, jag vet ju att han inte har några sjukdomar iallafall [y] och så känns det bra när man känner sig trygg i varandras sällskap.

MrsVD:

de tog så lång tid att jag hela tiden producera massa saliv dels som "mot kondomen" o dels för jag höll på så länge så jag fick torka munnen typ 10 ggr tills vi gav upp.

Haha usch, du måste nästan fått kramp i munnen ju 😛 Nja, med kondom funkar inge bra, men som sagt var så bara för att du suger av honom så behöver han ju inte komma i din mun 🙂


   
SvaraCitera