Aviseringar
Rensa alla

utmaning, kan ni hålla er?


Ämnesstartare

jag kunde knappt fast det beror väl på att jag redan var lite sentimentalt rörd innan jag kollade på den.


   
Citera
Ämnesetiketter

Helt oberörd. Är jag en dålig människa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

naawwwww


   
SvaraCitera

OF 5:

Helt oberörd. Är jag en dålig människa.

high five


   
SvaraCitera

Fan jag gav just sympati till en amerikanare, en liten sådan men endå[tired] Gör om gör rätt lixom, får omvärdera migsjälv


   
SvaraCitera

ToxicWithaHintOfSteam:

endå

ToxicWithaHintOfSteam:

Gör om gör rätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam:

Fan jag gav just sympati till en amerikanare, en liten sådan men endå Gör om gör rätt lixom, får omvärdera migsjälvReligious? You´re face is invalid

har får du lite fler amerikaner att ge sympati till.

för att hjälpa dig på traven så handlar det inte om vilket land de kommer ifrån utan mer hur man reagerar när man ser två människor återförenas.


   
SvaraCitera

eLysx:

för att hjälpa dig på traven så handlar det inte om vilket land de kommer ifrån utan mer hur man reagerar när man ser två människor återförenas.

Det fungerar inte så. Mitt första steg i att omvärder migsjälv är att bara total ignorera saker som återföreningar mellan amerikanare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam:

Det fungerar inte så. Mitt första steg i att omvärder migsjälv är att bara total ignorera saker som återföreningar mellan amerikanare.

att du reagerade på ovanstående är väl ett bevis på att ditt sätt inte fungerar?


   
SvaraCitera

eLysx:

att du reagerade på ovanstående är väl ett bevis på att ditt sätt inte fungerar?

Att ignorera är det hårdaste bud jag kan komma med, men senare ska jag ha maraton på sånna videosar och bara hata hata hata, ser mig själv lite som Rocky när han tränar


   
SvaraCitera

eLysx:

jag kunde knappt fast det beror väl på att jag redan var lite sentimentalt rörd innan jag kollade på den.

Alla är människor, skippa det där med "amerikanare" o.s.v. Blev rörd av videon iaf. Hur kan man inte bli det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam:

Att ignorera är det hårdaste bud jag kan komma med, men senare ska jag ha maraton på sånna videosar och bara hata hata hata, ser mig själv lite som Rocky när han tränar

jag ser dig som patetisk.

xyz123:

Alla är människor, skippa det där med "amerikanare" o.s.v. Blev rörd av videon iaf. Hur kan man inte bli det?

du citerar nog fel person nu va?[tired]


   
SvaraCitera

eLysx:

du citerar nog fel person nu va?

Aha, förlåt. Är rätt trött nu.


   
SvaraCitera

Var inget speciellt. Gillar denna bättre.


   
SvaraCitera

Zodd:

Gillar denna bättre.

People, you're killing me. [love][love]


   
SvaraCitera