Aviseringar
Rensa alla

Utnyttjar han mig?


Ämnesstartare

Hej, jag är en 17 årig tjej och har aldrig haft kille eller så. Men nu så har jag snackat med en kille i en månad och vi ska träffas o så men vet inte om han utnyttjar mig eller om jag bara är paranoid? Han jobbar 12-14 timmar per dag vilket gör att vi bara kan prata på kvällen just nu. Vi har telefonsex minst 4 gånger i veckan och det är jätte bra men han blir jämnt trött efter det och visst det är ju normalt och bli trött efter man har kommit. Aaa alltså jag vet inte, jag undrar bara  ¯\_(ツ)_/¯ 


   
Citera
Ämnesetiketter

Känns som han bara vill ha sex med dig, och inte mycket mer än så. Försökt ta en kväll till att bara snacka. Men va beredd att han kan bli sur för han inte får ta ut sin kåthet med dig. Men det svarar ju mer på din fråga, att han utnyttjar dig.


   
SvaraCitera

Du vet nog säkert efter att ni har träffats.


   
SvaraCitera

Tror det finns risk att han bara vill få ut sin kåthet. Har ni pratat om vad som är tänkt att göras när ni träffas? 

Tycker ungefär som de ovan, att du borde ta en kväll helt utan något sexuellt prat, och bara prata. Samt att du säkert kommer ha upptäckt hur det är när du träffat honom, men se då till att du inte gör någonting som du inte vill göra. 


   
SvaraCitera

Ja, han gör det. Om det inte är nåt annat än telefonsex och det är dessutom 4ggr i veckan, ja han utnyttjar dig. 


   
SvaraCitera