Aviseringar
Rensa alla

Utredning: Åsa & Yvonne - lika som bär?


Ämnesstartare

gammalumare:

aa men konstigt ändå 🙁 läskigt

mm intressant sådant där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gammalumare: Har en på facebook som är kopia av honom hahahaha alltså då menar jag exakt kopia

huuh, du måste visa!

isola: skapa tråd va, vill se

alltså det är svårt, det är väldigt ofta bundet till situationen, typ om man ser på nån serie och typ helt plötsligt, ur någon speciell vinkel är någon SKITlik, någon, kan vara vemsom, behöver inte ens vara samma kön. Blir svårt att liksom hitta bilder utanför just den situationen som är lika bra.. :/ Du får helt enkelt ha en film/seriekväll med mig iso +_+


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

aa man får ju inte endast gener av sina föräldrar utan av alla deras förfäder

mjaaa det är bara föräldrarnas gener, men alla  gener är inte dominanta vilket gör att de inte syns, men finns samma recessiva anlag hos båda föräldrarna ger det uttryck, vilket då mycket riktigt är gener som kan ha varit aktiverade hos föräldrarnas förfäder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemons or fruit: inte anna bok iaf : D

Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart: huuh, du måste visa!

PMade dig men vem är han på bilden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gammalumare:

Galen

är det en av kvinnorna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemons or fruit: är det en av kvinnorna?

nej men Trött är en av dem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gammalumare: Omg... Vem är han till höger? :S Har en på facebook som är kopia av honom hahahaha alltså då menar jag exakt kopia

:DDD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gammalumare:

nej men Trött är en av dem

förstår inte riktigt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gammalumare: PMade dig men vem är han på bilden?

edward furlong!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart: edward furlong

juste, han i den där nazistfilmen som jag trodde var en tjej förstRodnar

Han var mer lik min fbkontakt på den bilden du visade först 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemons or fruit:

mjaaa det är bara föräldrarnas gener, men alla  gener är inte dominanta vilket gör att de inte syns, men finns samma recessiva anlag hos båda föräldrarna ger det uttryck, vilket då mycket riktigt är gener som kan ha varit aktiverade hos föräldrarnas förfäder.

ja, fast det var ju det jag skrev. du kan ju därför vara mycket mer lik din farmor än vad din pappa är t ex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja det var det du skrev


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är jättebra exempel på ngn som är mer lik sin farmor än sin egen mamma... Undrar om det då påverkar mina barn, att sannolikheten ökar att de blir mer lika min farmor än min mamma. Så bör det vara??? lr kanske inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

omg så lika


   
SvaraCitera