Aviseringar
Rensa alla

utrota biologisk mångfald


Ämnesstartare

döda allt som är annorlunda än ni själva så det inte finns några konflikter.att vara fredlig är bara ett tankefel.


   
Citera
Ämnesstartare

det bästa är om alla dör så snabbt som möjligt så att ingen kan bråka, ingen kan ha fel, ingen kan missförstå, ingen kan reagera känslomässigt, ingen kan ta något personligt, ingen kan vara ologisk eller ovetenskaplig, ingen kan ha några behov, ingen kan tro på något som inte alla kan förstå. utrota allt liv på jorden så att alla problem kan upphöra. liv innebär problem och därför har det inte rätt att finnas. det enda rätta är att ersätta människor och djur med robotar. inga känslor=inga problem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

föresten jag är ironisk nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tvinga alla att hjärntvättas, genmodifieras, operera bort kroppsdelar så att alla blir hjärndöda idioter och glömmer vad de är olyckliga för, glömmer vad de hade


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anpassa människan till ett liv bortom sina gränser. ett liv där allt betydelsefullt glöms och arbete för att tappa ännu mer av sitt ursprungliga jag blir den nya meningen. allt människor har någon som helst möjlighet att uppleva som något positivt ska tillslut försvinna. det är målet. när lögner utgör hela den nya verkligheten kan ingen konflikt finnas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har kommit på hur man gör alla nöjda man bara dödar dom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppmuntra alla till att ge upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det här är egentligen dåligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie: et här är egentligen dåligt.

oj då skulle inte skrivit det. nu kan någon tro att jag kan tänka själv trots att jag är tjej. det vore jättefarligt, får inte bli upptäckt med det. det är ett allvarligt fel på mig som gör att jag inte bara går med på vadsomhelst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

läste- utrota biologens mångfald 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

o nu läser jag allt som om det handlar om biologen som ska utrotas osv det är lite små underhållande men nej nu orkar jag inte sitta inne längre måste ut o ta del av allt biologiskt mångfald i världen, det finns gröna blad på träden nu o rosa körsbärsblommor!  sorry ennie för of topic harre bra 


   
SvaraCitera

Det kallas för zombie. 

ennie:
tvinga alla att hjärntvättas, genmodifieras, operera bort kroppsdelar så att alla blir hjärndöda idioter och glömmer vad de är olyckliga för, glömmer vad de hade


   
SvaraCitera