Aviseringar
Rensa alla

Utrycka känslorna


Ämnesstartare

Hej!

Det är såhär att jag gillar en tjej i min klass. Vi har ganska lika intressen och så, är ganska bra vän med henne och hennes vän men...
Problemet är att jag inte vet ifall hon tycker likadant om mig som jag tycker om henne. Jag vet inte ifall hon redan har en pojkvän, hon är inte med någon annan i skolan iallafall. Tror inte hon har någon utanför heller.

Vi pratar väl inte så mycket heller, utan är mest i samma gäng liksom, vi är väl kanske 3-4 killar och de två tjejerna.

Jag anser själv att jag är ganska fysiskt bra byggt, asså jag är inte fet eller ful eller något, det är inget problem. Är nog mest vältränad i min klass ifall vi ska säga så. Är bara rädd som fan ifall jag blir Denied utav henne att det kommer bli jävligt Awkward att gå ett helt år till med henne isåfall (går i 2an, gymnasiet).

Vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig, men de få gångerna vi pratat har hon varit glad att prata med mig. Vet dock inte riktigt vad hon tycker om mig. :/

Tack för tips ifall ni kan komma på några!


   
Citera

Jag brukar se livet som att "man får ta de man får" o "man har ett öde".. att desperat söka efter kärlekskontakt kommer man oftast ingevart med.. tycker man alltid börjar med att prata o umgås som vänner, o i senare tillfälle ta i akt o fråga ut t.ex.. oftast kommer kärleken när man minst anar det.. vissa är helt enkelt inte ämnade för varandra, kanske inte ens meningen med er två,brukar oftast klicka mellan två samtidigt.. låt se vart ni kommer någonstans..


   
SvaraCitera
kook
 kook

fråga


   
SvaraCitera

OLLA HENNE I PANNAN


   
SvaraCitera
Kokoo

prata lite mer med henne och se vart det leder. ni kanske kan träffas någon gång bara du och hon, fråga henne. det kommer inte förstöra nånting om ni träffas som vänner 😉


   
SvaraCitera