Aviseringar
Rensa alla

UTSEENDE


theooz
Ämnesstartare

Dags för en till poll-tråd!

Vill kolla hur ni tänker angående ert utseende, ni får gärna berätta mer detaljerat!


   
Citera

Jag tycker att jag är snygg, men jag inser att konsensusen är att jag är ful.


   
SvaraCitera

Det varierar, vissa dagar tänker jag att jag ser helt okej ut men andra dagar tänker jag "fan va ful jag e", vet inte riktigt varför dock.


   
SvaraCitera
M04
 M04

Är hela tiden ful, 0 självsäkerhet 


   
SvaraCitera
Algot

Blir snyggare efter varje dag Cool


   
SvaraCitera

Skulle kunna påverka mitt utseende rätt mycket med produkter och kostvanor men är för lat mestadels. Gör bara det snabba och enkla, men per default är jag väl okej känner jag. Men ja, jag skulle kunna påverka en hel del om jag orkat piffa till mig.

Du då?


   
SvaraCitera

En del verkar tycka jag är skitsnygg och en del tycker jag är skitful, så osäker?Sover


   
SvaraCitera
theooz
Ämnesstartare

tycker jag ser udda ut bara


   
SvaraCitera

Tycker att jag ser rätt bra ut. Men jag bryr mig inte så mycket om mitt utseende faktiskt. 


   
SvaraCitera

Är ful men självsäker. Fick komplimanger när jag var smalare men ingen agerade ändå på det så jaja. Rodnar


   
SvaraCitera

Jag anser mig vara över medel och är rätt självsäker på mig även om det inte är lätt alla gånger med sociala interaktioner när man träffar nya människor framförallt. När jag var yngre så tyckte jag att jag inte såg så bra ut och hade dålig självkänsla.


   
SvaraCitera

Har aldrig tyckt att jag ser bra ut. Mina kompisar säger alltid att jag är så liten och söt men jag tror aldrig på dem.


   
SvaraCitera

Maymay:
En del verkar tycka jag är skitsnygg och en del tycker jag är skitful, så osäker?Sover

Din profilbild förvirrar mig ännu


   
SvaraCitera

Jag vet inte vad jag ska svara, för lång historia, har nämnt det mesta. Just nu hör jag att min röda hårfärg passar min hy men jag har börjat tröttna på fixa med hårfärger. Det gör ont och sitta på pallen.


   
SvaraCitera

meh


   
SvaraCitera