Aviseringar
Rensa alla

Utseende


Ämnesstartare

Tja!  Jag undrar brukar ni bry er om  era utseenden  tycker ni det är Viktigt att ha ett bra utsende eller ett gott hjärta? brukar ni jämföra andra utseenden  med er själva? Eller är ni nöja med er som ni är?har ni funderat eller   T.e.x fan va ful  jag e eller något såntTacksam för svar vill veta vad nitycker vad tycker ni om mitt utseende?:)


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Nää, bryr mig knappt om utseende. Försöker att ha en bra personlighet istället.


   
SvaraCitera

När det kommer till vänskap lägger jag ingen vikt på utseendet. Däremot gör jag det när det kommer till om vi ska vara tillsammans. Kan inte tänka mig att vara tillsammans med någon jag inte tycker att ser bra ut. Men sen är naturligtvis utseendet inte allt.

Och när det kommer till mig själv, bryr jag mig inte det minsta om vad andra tycker och tänker, så länge det inte gäller att jag ser bra ut. Det jag inte lägger vikt vid alls är åsikter om hur dom anser att jag ska se ut för att passa just dom. Snälla, vik hädan. 
Det för mig är att se bra ut ur mina egna ögon.


   
SvaraCitera

Alla mina kompisar är modeller, så vad fan ska jag säga? Nä men, ja jag tycker att jag är ful. Men tack vare mina gener så brukar man bli snygg i vuxen ålder så hoppas på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyvärr tror jag att det är oundvikligt att fundera över sitt eget utseende då så mycket i världen kretsar kring det. Vad gäller andra brukar jag inte bry mig. Utseendet är väldigt oviktigt för mig, självklart reagerar jag om nån ser ut som ett monster liksom, men det är det ju väldigt få som gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Själv gillar jag inte mainstream-utseende typ som Hitlerjugend frillorna som alla har nu förtiden, inte så mycket för stilen i sig men att det blir så o-individuellt "sheepel-ish" som när man ser en flock tjejer med vita converse och svarta skinnjackor går i trupp.
 
men vem är jag att döma andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Se ut är min hobby.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:
Tja!  Jag undrar brukar ni bry er om  era utseenden  tycker ni det är Viktigt att ha ett bra utsende eller ett gott hjärta? brukar ni jämföra andra utseenden  med er själva? Eller är ni nöja med er som ni är?har ni funderat eller   T.e.x fan va ful  jag e eller något såntTacksam för svar vill veta vad nitycker vad tycker ni om mitt utseende?:)

en sak danne; swag!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har nog inte brytt mig på det där osäkra viset på säkert 6-7 år nu. Känner mig ganska tillfreds med mig själv. Som kille/man är man ju dock inte utsatt för sådana krav på samma sätt även om de finns såna normer och jag har förståelse för att andra kanske drabbas hårdare av dem.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Mitt utseende är för mig av större vikt än mitt fragila men snälla inre. Tyvärr.
Verkligheten är dock inte så snäll. och människor som inte bryr sig om andras
utseende bryr sig ofta avsevärt mycket mer än dom skulle erkänna för sig själva


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bryr mig inte så mycket nu längre om mitt utseende. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rogernw:
Bryr mig inte så mycket nu längre om mitt utseende. 

att vara ung idag handlar om att vara snygg, det är så man får bekräftelser
när man blir äldre så behöver man inte den bekräftelsen längre, för man kan redan sig själv som person 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Awflauggz:

att vara ung idag handlar om att vara snygg, det är så man får bekräftelser
när man blir äldre så behöver man inte den bekräftelsen längre, för man kan redan sig själv som person 😛

Sa aldrig att jag inte är ung Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Awflauggz:

en sak danne; swag!

Haha thanks man swag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rogernw:

Sa aldrig att jag inte är ung Galen

sa aldrig att du är gammal eller ung 😀


   
SvaraCitera