Aviseringar
Rensa alla

Utseendet där nere...


Ämnesstartare

Var på en fest i helgen och där visade en kille en film han hade på sin mobil på en fitta där hennes inre blygdläppar var stora och hängde utanför etc. Alla killar där tyckte att det var det äckligaste man kunde vara med om. Att om dom träffade en tjej som hade detta skulle dom göra sitt och sen gå hem och aldrig mer kontakta tjejen bara pga detta! Helt sjukt tycker jag.. Min tjejkompis verkade också tycka att det va värsta grejen, att det va sjukt att vissa tjejer såg ut så och att det va skitäckligt. Jag blev upprörd över detta eftersom alla ser ju olika ut därnere och kan inte förstå att det är en så stor grej? Jag är själv inte nöjd med mitt utseende där nere och har ibland funderat på att operera mig och nu förstärktes detta ytterliggare!!!

Är detta äckligt killar? Föredrar ni hellre tjejer med små inre blygdläppar? Eller spelar det ingen roll?


   
Citera
Ämnesstartare

Det är fullständigt egalt för min del - löjligt att lägga vikt vid anatomiska detaljer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

UnclePadda:

löjligt att lägga vikt vid anatomiska detaljer

Då kan du knulla en gris och vara glad. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dom snackar bara skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Dom snackar bara skit.

Fjortisar som förhoppningsvis mognar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondieyou:

hem och aldrig mer kontakta tjejen

Idioter dom är. Spelar absolut ingen roll. Det där är förmodligen en grej som vissa killar säger inför andra killar. Jag vet flera snubbar som nämnt liknande saker, det är bara skitsnack. Ytters få killar skulle nånsin bry sig, dom flesta är nöjda med att dom får knulla överhuvudtaget


   
SvaraCitera

Infraröd:

Då kan du knulla en gris och vara glad.

lol.

Nä, men för att svara på TS fråga så tycker jag inte det är speciellt snyggt med stora inre blygdläppar. Men det är ändå inget jag skulle hänga upp mig extremt mycket på såvida inte vi snackar något abnormt. Men får jag välja så får det gärna vara så minimalt som möjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är ju snyggare med små inre blygdläppar - men orka bry sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondieyou:

Alla killar där tyckte att det var det äckligaste man kunde vara med om.

Absolut [y] du ska inte jämföra pojkar med män.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plyvert:

jämföra pojkar med män

Pojkar är osmarta töntar. Män är djur.


   
SvaraCitera

hej tjejen med

blondieyou:

inre blygdläppar var stora och hängde utanför


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När man väl kommer så långt att man har sex skall man ju ha kraftiga tvångstankar om man bryr sig om en sån sak. Bara porrfilmsskadade småkillar som bryr sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Operera sig där nere? [tard]

Oh please. Ska du visa den mycket eller?

Den enögde ormen är blind. [wink]


   
SvaraCitera

blondieyou:

Alla killar där tyckte att det var det äckligaste man kunde vara med om

Har också hört liknande situationer.


   
SvaraCitera