Aviseringar
Rensa alla

Utseendet - Stor betydelse?


Ämnesstartare

Som rubriken lyder, har utseendet något med att man blir kär i någon specifik person? Alltså, är det utseendet som spelar mest roll för just dig? Motivera varför du tyckte just på det sättet du tyckte ^^! Rätt intressant vad andra tycker, jag tycker i alla fall att utseendet ger en chans eller vad man nu ska säga! [tard]


   
Citera
Ämnesetiketter

nä men blir inte kär i någon som är alltför osäker på sig själv


   
SvaraCitera

Ja, man vill ha någon som man attraheras av samtidigt som man klickar i övrigt

lol klickar


   
SvaraCitera

Ja.
Vid första bemötandet så dömer vi människan för hur denne ser ut och ser man ut som Susan Boyle, så kommer vi automatiskt inte vilja bry oss.
Trots att människan i fråga har världens kanske mest fagraste sångröst och är ett vilddjur i sängen.

Lite osäker på det andra.


   
SvaraCitera

Vad människor säger är utseende av stor betydelse. Chansen att någon överhuvudtaget reflekterar över en människa är betydligt högre om denne också är estetiskt tilltalande.


   
SvaraCitera

rent biologiskt så dras vi till personer vi tycker är attraktiva, vi har en föreställning att det som ser bra ut också är bra. däremot är utstrålning också väldigt viktigt, charm, humor osv. man behöver inte se ut som brad pitt för att få brudar, med andra ord.

personligen finner jag inte intresse i snubbar som ser modellsnygga ut, jag tänker snarare att de är tomma skal än att de har bra personlighet. attityd, beteende och humor är något jag reagerar på mer och kan absolut attraheras av av någon även om jag inte skulle tyckt att denne var snygg innan vi pratat. skulle aldrig palla snacka/hänga med en dötråkig, snygg dude.


   
SvaraCitera

honolulu:

man behöver inte se ut som brad pitt för att få brudar, med andra ord.

va


   
SvaraCitera

internet:

va

vad


   
SvaraCitera

honolulu:

vad

just det


   
SvaraCitera

internet:

just det

WE WERE YOUNG AND DRINKING IN THE PARK


   
SvaraCitera

honolulu:

WE WERE YOUNG AND DRINKING IN THE PARK

ok bby why dont u chat


   
SvaraCitera

internet:

ok bby why dont u chat

oh come here you


   
SvaraCitera

honolulu:

oh come here you

come here tiny


   
SvaraCitera

internet:

come here tiny

now that's beneath even you


   
SvaraCitera

[crazy]


   
SvaraCitera