Aviseringar
Rensa alla

Utseendet


Ämnesstartare

Jaa, okej bra det [smile] Gör ingenting, kaaanske fattar vad du menar.


   
SvaraCitera

CallMeMadde:

Tänker ni mycket på hur era vänner ser ut? Och när ni ska skaffa nya kompisar, är det då viktigt med utseendet, eller är det mest personlighet som ni tänker på?

det är inte viktigt för mig hur mina vänner ser ut.

CallMeMadde:

När det kommer till killar/tjejer. Alltså, motsatta könet då. Spelar utseendet stor betydelse då? Hur pass stor?

ytan är ju ändå ganska viktig, man ser oftast på en person hur den är.. t.ex kroppsspråk, ögon, rörelser, attityd mm. framförallt Leendet är viktigt med utseendet.
men untseendet är LÅNGT från viktigast!

CallMeMadde:

Spelar det någon roll om vad era vänner säger/tycker om killen/tjejen som du gillar?

nej, tror inte det spelar någon roll vad de tycker om henne, de accepterar mig och mitt val.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svårt att säga sånt här. visst tror jag att man drar sig till snygga personer över lag. men alla är ju snygga på sitt sätt. mina kompisar är väligt söta, men det kanske är för att dom är så snälla och söta till sättet [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker personer som inte utstrålar "bra självförtroende" brukar vara snyggare än andra. De känns inte lika konstlade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet inte va jag ska svara men ngt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

väljer inte vänner. tar bara dom som är nära mig. kollar om dom ser friska ut och om dom är snygga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En del personer ser bara allmänt osympatiska ut. Brukar inte bli vän med sådana.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CallMeMadde:

Tänker ni mycket på hur era vänner ser ut? Och när ni ska skaffa nya kompisar, är det då viktigt med utseendet, eller är det mest personlighet som ni tänker på?

Nja, är inte så viktigt med kompisars utseende, mest personlighet och att man har delade intressen.

CallMeMadde:

När det kommer till killar/tjejer. Alltså, motsatta könet då. Spelar utseendet stor betydelse då? Hur pass stor? Spelar det någon roll om vad era vänner säger/tycker om killen/tjejen som du gillar?

Ja, ganska stor. Jag bryr mig inte vad andra tycker om jag gillar en kille.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CallMeMadde:

Tänker ni mycket på hur era vänner ser ut?

Nej. Kan ju inte säga att majoriteten är snygga av mina kompisar. Men personligheten kommer ju först. Så nog tusan tänker jag inte på hur de ser ut förrän jag ser att det gjort en drasstisk förändring.

CallMeMadde:

Och när ni ska skaffa nya kompisar, är det då viktigt med utseendet, eller är det mest personlighet som ni tänker på?

Övertygad om att alla går på utseendet från början. Vi säger att man börjar i en ny klass och inte sett någon förrut, då brukar man eller iallafall jag fundera på vilken som verkar trevligast som jag kan tänkas bli vän med. Trevligast brukar ju oftast vara den som ser normal eller snyggare ut, för mig; än någon med 1000 tatueringar, ringar eller som sitter med huvudet i bänken och försöker sova.

Så någon som ser glad ut försöker jag först bli vän med, vilket blir automatiskt då för mig någon bland de "snyggare".

Detta brister ofta dock. I alla fall senast. Det slutade med att jag inte blev vän med det här snyggare och som såg lite roligare ut, utan blev vän med några andra som inte söp varje helg och inte låg i topen av mest socialaste i klassen. Men nog fasen fick jag lära mig att man i längden hade roligare med dem.

Så lätt sagt, från start är det utseendet, men på längden personligheten.

CallMeMadde:

När det kommer till killar/tjejer. Alltså, motsatta könet då. Spelar utseendet stor betydelse då? Hur pass stor? Spelar det någon roll om vad era vänner säger/tycker om killen/tjejen som du gillar?

Då jag inte blivit direkt vän med en tjej, i alla fall på det vis att jag följer med henne hem och umgås. Så blir det svårt att svara. Jag är ju mest ute efter ett förhållande om det gäller tjejer [party] Men OM så skiter jag fullständigt i vad andra tycker om mina andra kompisar 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Saviour:

tycker det är jobbigt om vissa kompisar är snyggare än mig....jag har länge vänt detta till min fördel dock så jag blir snyggast.

de är snyggare men ändå inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

kollar om dom ser friska ut och om dom är snygga.

[love]


   
SvaraCitera

mediakatt:

En del personer ser bara allmänt osympatiska ut

Hur ser sådant ut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag struntar i mina vänners utseenden. Eller asså jag älskar ju dom men från början, väljer inte vänner efter utseende utan efter personlighet. Sen om de ser bra ut är det ett + i kanten. Samma sak gäller killkompisar.

Jobbigt att ha för snygga vänner, då vill jag bara knulla dom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bryr mig inte om hur mina vänner ser ut och bryr mig inte om hur jag ser ut nr jag är med dom

bryr mig nog mer om mitt utseende om jag ska träffa nya vänner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Jobbigt att ha för snygga vänner, då vill jag bara knulla dom.

[smile]


   
SvaraCitera