Aviseringar
Rensa alla

Utslag hjälp mig


BLODÅDRA:

kan man få allergisk reaktion på det?

Kvalsterbett osv kan man ju få


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Kvalsterbett osv kan man ju få

Men va :c Får man utslag av det? Kvalster finns ju överallt, städat eller inte?


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

Men va :c Får man utslag av det? Kvalster finns ju överallt, städat eller inte?

De och andra småparasiter trivs bra i smutsiga miljöer, de förökar sig nog mer då. De trivs i för hög luftfuktighet också, har jag för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

De och andra småparasiter trivs bra i smutsiga miljöer, de förökar sig nog mer då. De trivs i för hög luftfuktighet också, har jag för mig.

Jag dör. Nu ska jag ut och gå av mig ångesten, tack för hjälpen.


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

Nej, har bara en innekatt här

Ah, men loppor kan spridas mellan människor också, och det kliar ju så mycket mer än det ser ut. Om det är allergi mot något verkar du inte ha fått någon allvarlig reaktion [y]

BLODÅDRA:

Oj, letade upp bilder på nässelfeber.

Lite därför jag inte trodde på nässelutslag/nässelfeber, när jag har fått det har det typ blivit såhär[shake]:

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

Lite därför jag inte trodde på nässelutslag/nässelfeber, när jag har fått det har det typ blivit såhär:

Jag menade inte nässelfeber, menade nässelutslag. Det ska tydligen vara stor skillnad på det.


   
SvaraCitera

sexigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pretjafs:

sexigt

hahahah orkar itne


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

hahahah orkar itne

konstiga ringar du har på kroppen. har aldrig sett såna innan


   
SvaraCitera

testa byt till parfymfritt tvättmedel om du inte redan gjort det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pretjafs:

konstiga ringar du har på kroppen. har aldrig sett såna innan

Jag har ritat dig ringarna ju [smile]

pretjafs:

testa byt till parfymfritt tvättmedel om du inte redan gjort det

Det är typ redan parfymfritt men iaf så har jag haft det i ett år utan att reagera på det.


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

Jag har ritat dig ringarna ju

Mm, vet. Dom blev riktigt bra

BLODÅDRA:

Det är typ redan parfymfritt men iaf så har jag haft det i ett år utan att reagera på det.

Har du köpt något konstigt klädesplagg? Kanske latex? Om du bara har märken på överkroppen skulle det ju kunna vara en konstig tröja eller nåt. Hur länge har du haft dom? Kliar det? Atarax hjälper mot klåda


   
SvaraCitera

Okej över hela kroppen alltså. Vilket mysterium. Hur ser din rumpa ut då? Prickig? Stor?


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

menade nässelutslag. Det ska tydligen vara stor skillnad på det.

Det på bilden och det jag fått är nässelutslag, men det är såklart när man får en stark överkänslighetsreaktion.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pretjafs:

Har du köpt något konstigt klädesplagg? Kanske latex? Om du bara har märken på överkroppen skulle det ju kunna vara en konstig tröja eller nåt. Hur länge har du haft dom? Kliar det? Atarax hjälper mot klåda

Japp, vet. Glömde köpa allergitabletter och har inga atarax kvar. Nej, inga konstiga kläder. Nej inte på rumpan.


   
SvaraCitera