Aviseringar
Rensa alla

Utslag vid samma tid i tre dagar?


Ämnesstartare

Varenda kväll nu tre dagar i rad så har jag fått rödflammiga utslag på magen som sticker ut lite lätt, även på ryggen och lite ner på vänster lår innanför armarna. Första gången trodde jag att det var pga att jag hade ätit någon konstig choklad men dagen efter då jag inte hade ätit något ovanligt kom det tillbaka igen, runt tio/elva-tiden. Misstänkte då att det var mina nytvättade tröjor och att vi kanske hade skaffat nytt sköljmedel och när jag då frågade om det så sa dom här hemma att dom inte använder sköljmedel. Tvättmedel? Jag har ingen aning men det är skrämmande att det är vid samma tid. Nytt balsam har vi också skaffat men jag har ingen aning. Borde jag vara rädd och vad kan det vara?


   
Citera

gör du något specuellt på kvällarna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har duschat och tagit på en tröja runt 6/7-tiden och sen har jag inte gjort något speciellt märkvärdigt alls [chocked]


   
SvaraCitera

du kanske vistas i ett rum med saker du är allergisk mot, kan va ventilationen, damm, något doftljus, kryp [badgrin] nånting utifrån måste det ju va, annars skulle det ju inte uppstå vid så specifika tider


   
SvaraCitera

Nässelutslag kanske?


   
SvaraCitera

homerdoh:

Varenda kväll nu tre dagar i rad så har jag fått rödflammiga utslag på magen som sticker ut lite lätt, även på ryggen och lite ner på vänster lår innanför armarna. Första gången trodde jag att det var pga att jag hade ätit någon konstig choklad men dagen efter då jag inte hade ä

har läst att killar och tjejer i 20 års ålder får utslag av varm vatten. det kliar upp till tio min.


   
SvaraCitera